Αναρτήσεις

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΠΟΛΙΤIΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ

Εικόνα
Τι εστί πολιτικό ήθος στο χώρο της αριστεράς; Να εκφράζεις το πόσο θα ήθελες να έχεις 10τέτοιες στο Δ.Σ του σωματείου σαν την ήρεμη Δακίτισσα που (κατα τα άλλα καλό παιδί!) δεν σου θέτει πρόβλημα στη λήψη των αποφάσεων που φέρνεις με την παραταξιακή σου γραμμή,και να εξαπολύεις προσωπικούς μύδρους επίθεσης(παρανοϊκή,προβοκατόρισσα,νεροκουβαλητές της κυβέρνησης,Λαϊκιστές) σε απόψεις που σου ζητούν να δώσεις λόγο συνέπειας και έργων και να σταθείς στο ύψος των αναγκών,ως αριστερός άνθρωπος που μπροστά στις δυσκολίες της περιόδου,κρατάς και προσπαθείς να στηρίξεις και τους υπόλοιπους με κινήσεις,προτάσεις,δράσεις,πρωτοβουλίες. Βεβαιότητες δεν υπάρχουν σε αυτούς τους δρόμους,αν δεν τους περπατήσεις,συνάδελφε Δ.Κ.Αυτό δεν αναιρεί την αναγκαιότητα να κάνουμε συνέλευση.Αλλά για να την κάνουμε,πρέπει να την παλέψουμε,όπως παλεύτηκε άνθρωπο τον άνθρωπο ή σύσκεψη των αναπληρωτών και κατόρθωσε να δώσει ένα καλό πρώτο αποτέλεσμα.Αν το αφήσεις θα ξεχαστεί.Αν δώσεις μάχη μπορεί να ...

Για τα δικαιώματα των παιδιών, ντόπιων και μεταναστών

Εικόνα
Share Share Της Γεωργίας Θάνου * Στις μέρες μας που οι μεγάλες δυνάμεις υποδαυλίζουν εθνικισμούς, σοβινισμούς και μισαλλοδοξίες σ’ όλα τα κράτη της Βαλκανικής ,προκειμένου να προωθήσουν τα ιμπεριαλιστικά τους σχέδια, οι κίνδυνοι για τους λαούς να σφαγιαστούν για τα συμφέροντα των ιμπεριαλιστών και τις μωροφιλοδοξίες των αστικών τάξεων κάθε χώρας είναι  μπροστά μας. Η ανάπτυξη της φιλίας, της αλληλεγγύης και του σεβασμού ανάμεσα στους λαούς ένθεν και ένθεν των συνόρων είναι όρος για την ειρηνική συνύπαρξη. Αυτό βέβαια είναι πολλαπλάσια αναγκαίο να ενισχυθεί ανάμεσα στους έλληνες  και τους αλλοδαπούς  συμπολίτες μας, που χρόνια εργάζονται και παράγουν πλούτο σ’ αυτό τον τόπο. Για αυτό  πρέπει να οικοδομήσουμε τους κοινούς αγώνες ντόπιων και μεταναστών  για ίδια δικαιώματα στη δουλειά και στη ζωή ( ασφάλιση –περίθαλψη, μόρφωση για τα παιδιά) , ώστε να συμβάλλουμε σ’ αυτό το στόχο. Το δικαίωμα των παιδιών στη μόρφωση συνολικά ...

Αγώνας για μόνιμους μαζικούς διορισμούς!

Εικόνα
Αγώνας για μόνιμους μαζικούς διορισμούς! Συνάδελφοι, όπως διαπιστώσαμε από πρώτο χέρι, το νέο πολυνομοσχέδιο που ψηφίστηκε στις 15/1 από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ είχε ιδιαιτέρως  στραμμένη τη προσοχή του ενάντια στον κλάδο των εκπαιδευτικών. Το 30ωρο, η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, ο αντιαπεργιακός νόμος, οι νέες συγχωνεύσεις και καταργήσεις τμημάτων και κυρίως η χρόνια αδιοριστία είναι η πραγματικότητα που θα κληθούμε να βιώσουμε το επόμενο διάστημα μέσα στα σχολεία.                 Οι ομοσπονδίες, μας έκαναν παραπάνω από σαφές πως όχι μόνο δεν έχουν την διάθεση να οργανώσουν και να στηρίξουν το κίνημα αντίστασης που απαιτείται απέναντι σε όλα αυτά, αλλά με τη στάση τους και την δηλωμένη απραξία τους αποδεικνύουν ότι είναι πρόθυμοι να συστρατευτούν με την κυβέρνηση στα σχέδια της για την εκπαίδευση και να κοιμίσουν τον κλάδο.           ...

Δ.Σ.ΕΛΜΕ 13-12-2018

Εικόνα
Το μοναδικό θέμα που συζητήθηκε στο σημερινό Δ.Σ της ΕΛΜΕ ήταν η σύσκεψη των αναπληρωτών της 14-2-2018.Ο πρόεδρος έφερε προς ψήφιση ένα κείμενο που κυκλοφόρησε η Πρωτοβουλία αναπληρωτών -ωρομισθίων-και ελαστικά εργαζομένων στην Εκπαίδευση(Πρωτοβουλία που συστήθηκε από το ΠΑΜΕ ).Αυτό το διάστημα μάλιστα η συγκεκριμένη πρωτοβουλία,θεωρεί μορφή αγώνα το μάζεμα υπογραφών. Εμείς από την πλευρά μας εκφράσαμε τη διαφωνία μας σχετικά με το να πάμε στη σύσκεψη με προαποφασισμένο πλαίσιο. Το κομμάτι των αναπληρωτών βρίσκεται σε μια πολυδιάσπαση Πρωτοβουλιών που έχουν φτιαχτεί απο ξεχωριστές παραταξιακές δυνάμεις και δυστυχώς,αυτές οι δυνάμεις σπάνια συναντιόνται στην κίνηση του και ακόμα πιο σπάνια περνούν το κατώφλι των σωματείων. Ενα ολόκληρο προηγούμενο διάστημα,με τις διασπαστικές κινήσεις του υπουργείου,οι συνάδελφοι αναπληρωτές παρακολουθούσαν ακριβοπληρωμένα σεμινάρια ειδικής αγωγής για" μια θέση στον ήλιο της εργασιακής αναπλήρωσης."Τα κριτήρια σκοπίμως συνεχώς μεταβάλλο...

Στην κατεύθυνση να σφίξουν τα λουριά εφαρμογής του 30ωρου

Εικόνα
Γενική Συνέλευση της ΕΛΜΕ Στην κατεύθυνση να σφίξουν τα λουριά εφαρμογής του 30ωρου – 8.00 με 14.00 η πρόσφατη εγκύκλιος Δεν αποδεχόμαστε την απόπειρα διεύρυνσης του ωραρίου Η πρόσφατη εγκύκλιος σε σχέση με το ωράριό μας έχει στόχο να περικυκλώσει πιο πιεστικά τον κλάδο και να εντείνει τις πιέσεις για εφαρμογή υποχρεωτικής παραμονής των εκπαιδευτικών στο σχολείο 8.00-14.00, την ίδια ώρα που δεν το αναφέρει ρητά ! Με αυτή τη διασπειρόμενη σύγχυση, το υπουργείο κάνει ξεκάθαρες τις προθέσεις του να εφαρμόσει αυτή την υποχρεωτική παραμονή, εφευρίσκοντας δουλειές και στρώνοντας το έδαφος σε νέες εγκυκλίους για να ολοκληρώσει την «περικύκλωση» και να ορίσει επακριβώς την υποχρεωτικότητα. Από την άλλη, χρησιμοποιεί τη σύγχυση αυτή για να εμπεδωθεί ένα κλίμα τρομοκρατίας, που θα εκμεταλλευτούν τα πιο αντιδραστικά τμήματα του μηχανισμού αλλά και να εμπεδωθεί και ένα κλίμα αιχμαλωσίας – «χάρης» για την ενδιάμεση περίοδο που οι παραπάνω επιδιώξεις εφαρμοστούν με την όποια ενδ...

Η κινηματική νηνεμία δεν θα σπάσει με ανυπακοή αλλά με πραγματικούς αγώνες!

Εικόνα
    Πολύς λόγος γίνεται για το ζήτημα της κοινής δράσης. Όλες οι δυνάμεις που αναφέρονται στην αριστερά μιλούν για αυτήν και θεωρούν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο ότι την υπηρετούν .      Πόσο όμως μια τέτοια άποψη είναι πραγματική;Κι αν είναι έτσι,τότε γιατί φαίνεται ότι το ζήτημα στομώνει και πολύ περισσότερο αυτό που φτάνει στο λαό είναι η αίσθηση πως δεν έχει πού να στηριχτεί όταν οι απαιτήσεις της πάλης ορίζουν μέτωπα σκληρού και παρατεταμένου αγώνα;; Ο καθένας εννοεί εντελώς διαφορετικά την κοινή δράση. Έρχονται μάλιστα στιγμές που κομμάτια της αριστεράς φαίνεται να διεκδικούν την απόλυτη αλήθεια και την απόλυτη δικαίωση των θέσεων τους,χωρίς ίχνος αυτοκριτικής ,όταν η πραγματικότητα δεν προσαρμόζεται στις αλήθειες τους.      Μπορεί όλα αυτά να μην γίνονται σαφή,αν δεν παρακολουθεί κάποιος  στενά τα γεγονότα και τις διεργασίες. Όμως αυτές οι διεργασίες,αποδεικνύονται στην πράξη,αν δικαιώνονται ή απορρίπτονται. Σε κάποιους λοιπόν ...

Το υποχρεωτικό 30ωρο των εκπαιδευτικών και οι αντιδραστικές αλλαγές στην εκπαίδευση.

Το υποχρεωτικό 30ωρο των εκπαιδευτικών και οι αντιδραστικές αλλαγές στην εκπαίδευση.      Προαπαιτούμενο της 3 ης   αξιολόγησης η αύξηση του εργασιακού χρόνου των εκπαιδευτικών, η επιβολή της αξιολόγησης –χειραγώγησης, οι συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων,η  διαμόρφωση ενός πιο ταξικού σχολείου, αποθαρρυντικού για τα παιδιά των εργατών και των πιο φτωχών οικογενειών   Η  «αναδιατύπωση» του νόμου που ορίζει το εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών δεν είναι ανώδυνη, όπως διατείνεται το υπουργείο. Κατ’ αρχήν διευρύνει τις εργασίες που ανατίθενται στον εκπαιδευτικό και μάλιστα ενισχύει το ρόλο του Διευθυντή  για να  του αναθέτει όποτε θέλει διοικητικές- γραφειοκρατικές εργασίες ,πέρα απ’ αυτές που αναλάμβανε ως τώρα. Του φορτώνει δηλαδή όλη τη δουλειά των γραμματέων που δεν υπάρχουν στα σχολεία και δεν πρόκειται να προσλάβουν. Τον υποχρεώνει να συμμετέχει στις λεγόμενες παιδαγωγικές συνεδριάσεις για την αξιολόγηση του εκπαιδευτ...