Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Δεκεμβρίου 14, 2020

OMOΒΡΟΝΤΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Εικόνα
 

Νόμος 4692 - νομοσχέδιο για την ΤΕΕ: Δίδυμα ταξικά, αντιδραστικά αδελφάκια

Εικόνα
  ΔΕΥΤΕΡΑ, 14 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2020 Νόμος 4692 - νομοσχέδιο για την ΤΕΕ: Δίδυμα ταξικά, αντιδραστικά αδελφάκια Καθόλου δεν πρωτοτύπησε η κυβέρνηση. Για μια ακόμα φορά, σαν τον κλέφτη, μέσα στην καραντίνα, προσθέτει ένα ακόμα μεγάλο κομμάτι στο παζλ της επίθεσης στα λαϊκά δικαιώματα στις σπουδές και στη δουλειά, μέσω του νομοσχεδίου για την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση – και Κατάρτιση, και κυρίως για αυτήν την τελευταία. Το νομοσχέδιο δεν είναι ένα αυτόνομο κατασκεύασμα. Αλλά πατάει πάνω στα δεδομένα που δημιούργησε ο εκτρωματικός νόμος 4692-που ψηφίστηκε την περασμένη άνοιξη- και τα συμπληρώνει με νέα. Για χρόνια, όλα τα κέντρα εξουσίας του συστήματος έχουν φαγωθεί με την επιμονή του λαού να παλεύει, όπως μπορεί, να στείλει τα παιδιά του να σπουδάσουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Για χρόνια επαναλαμβάνει τις γνωστές ανοησίες « δεν μπορούν όλοι να σπουδάσουν », εννοώντας στην πραγματικότητα ότι μόνο οι γόνοι της αστικής τάξης πρέπει να έχουν αυτό το δικαίωμα. Η μεγάλη ταξική επίθεση από τ

Κανένα τηλε-διαγώνισμα, καμία τηλε-αξιολόγηση μαθητών Κάτω η επίθεση της τηλε-«εκπαίδευσης»

Εικόνα
Κανένα τηλε-διαγώνισμα, καμία τηλε-αξιολόγηση μαθητών Κάτω η επίθεση της τηλε-«εκπαίδευσης»   « Ερχονται και τα τηλε-διαγωνίσματα ». Ετσι αναφέραμε σε πρόσφατη προκήρυξή μας. Μαζί με το νέο αντιλαϊκό και ταξικό νομοσχέδιο για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (και κυρίως αυτήν), όπου, ανάμεσα στα άλλα, θεσμοθετείται συνολικά το τσίρκο της τηλε-«εκπαίδευσης» ως κανονική και πάγια εκπαιδευτική διαδικασία, το Υπουργείο, με αναλυτική του εγκύκλιο, περιγράφει  διαδικασίες τηλε-αξιολόγησης των μαθητών  και των μαθητριών για  να ολοκληρώσει την εικονική κανονικότητα της τηλε-«εκπαίδευσης» . Και να κλιμακώσει την επίθεσή του ενάντια στο μαθητικό πληθυσμό. Αποκαλύπτονται για μια ακόμα φορά οι υπηρεσίες που πρόσφερε  η συνδικαλιστική ηγεσία  στο σύστημα, στην κυβέρνηση και στο Υπουργείο.  Η από την πρώτη ως την τελευταία στιγμή υποταγή της στην εφαρμογή της τηλε-«εκπαίδευσης» , χρησιμοποιήθηκε από την κυβέρνηση ώστε μέσα σε ένα πεντάμηνο να εμπεδώσει τυπικά τη διαδικασία αυτή. Η χρησιμο