Πέμπτη, 9 Ιανουαρίου 2014

Καθηγητές… με μπλοκάκι

Καθηγητές… με μπλοκάκι

Με αυτό τον τρόπο θέλει το υπουργείο Παιδείας να καλύψει τα κενά που άφησε στα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ η κατάργηση των ειδικοτήτων και η διαθεσιμότητα. Τα μαύρα σχέδια του υπουργείου Παιδείας για το 2014 .
Με αυτό τον τρόπο θέλει το υπουργείο Παιδείας να καλύψει τα κενά που άφησε στα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ η κατάργηση των ειδικοτήτων και η διαθεσιμότητα. Τα μαύρα σχέδια του υπουργείου Παιδείας για το 2014

Το υπουργείο Παιδείας στοχεύει μέχρι το τέλος του 2015 να έχει «εξαφανίσει» από το εκπαιδευτικό τοπίο, μέσω των συνταξιοδοτήσεων και της διαθεσιμότητας–απόλυσης, περίπου 20.000 εκπαιδευτικούς

ΕΡΕΥΝΑ – Του Χρήστου Κάτσικα










Με εκπαιδευτικούς που θα αμείβονται με «μπλοκάκι» προτίθεται το υπουργείο Παιδείας να καλύψει κενά που άφησε στα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ η κατάργηση των ειδικοτήτων και η διαθεσιμότητα που επέβαλε στους εκπαιδευτικούς.

Ηδη σε ιστοσελίδες Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στις οποίες περιγράφεται η όλη διαδικασία, τονίζεται: «Το υπουργείο Παιδείας προτίθεται να καλύψει τα κενά των καταργημένων ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ με προσλήψεις ωρομισθίων από τους αξιολογικούς πίνακες κατάταξης υποψήφιων εκπαιδευτών ενηλίκων των δημοσίων ΙΕΚ».

Νέα κατηγορία

Αναφέρεται επίσης ότι «οι ωρομίσθιοι που θα υπογράψουν συμβάσεις θα αποσπαστούν σε ΕΠΑΛ ή ΕΠΑΣ για την παροχή εκπαιδευτικού έργου, εντός της χωρικής αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Διά Βίου Μάθησης, στην οποία ανήκει το ΙΕΚ στο οποίο έχουν επιλεγεί». Με βάση το παραπάνω και μέσω της σύμβασης με το Ιδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης ανοίγει ο δρόμος για μία νέα κατηγορία ελαστικά εργαζομένων στα σχολεία, των εκπαιδευτικών με «μπλοκάκι».

Την ίδια ώρα, με εργαλεία τις αιφνιδιαστικές αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα και την εξαφάνιση μαθημάτων, τις συγχωνεύσεις σχολείων και τμημάτων, τα κριτήρια διαθεσιμότητας και τη ρύθμιση για την αξιολόγηση του προσωπικού, το υπουργείο Παιδείας σχεδιάζει νέα δραστική μείωση του μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού, βάζοντας στην πρώτη γραμμή στόχευσης τους εκπαιδευτικούς με πάνω από 20 χρόνια υπηρεσίας.

Η δραστική μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού, μέσω αφενός της διαθεσιμότητας – απόλυσης και αφετέρου της συνταξιοδότησης, συνδέεται με τη δραματική επιδείνωση των εργασιακών σχέσεων και των μισθολογικών δεδομένων των εκπαιδευτικών που θα κρατήσουν τη θέση τους, ενώ την ίδια στιγμή έχει σχεδιαστεί μια παράλληλη πορεία για τον μαθητικό πληθυσμό, ένα μέρος του οποίου θα εξωθηθεί να εγκαταλείψει τη γενική εκπαίδευση και να στραφεί κυρίως στην κατάρτιση και τη μαθητεία – απλήρωτη εργασία.

Αλλά ας δούμε τους σχεδιασμούς που έχει κάνει το υπουργείο για την περίοδο 2013 – 2015 με μια σειρά:

Η αναδιάρθρωση του Δημοσίου και η «υποχρέωση» της ελληνικής πλευράς να θέσει σε κινητικότητα 12.500 υπαλλήλους και να υλοποιήσει 11.000 απολύσεις εντός του 2014 θα τεθούν στην ατζέντα του νέου κύκλου διαπραγματεύσεων που θα ξεκινήσει μεταξύ της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και της τρόικας στις 15 Ιανουαρίου.

Ο αρμόδιος υπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αναμένεται να παρουσιάσει τις ενέργειες της κυβέρνησης για τις 4.000 απολύσεις που έπρεπε να πραγματοποιηθούν έως τα τέλη του 2013, εκ των οποίων ένα τμήμα θα υλοποιηθεί τις πρώτες ημέρες του 2014, τον «οδικό χάρτη» για τις 11.000 απολύσεις, αλλά και για την κινητικότητα 12.500 υπαλλήλων, για τους οποίους έχει εξασφαλιστεί παράταση μέχρι και τον Φεβρουάριο.

Αξίζει να σημειωθεί στο σημείο αυτό ότι συνολικά ο αριθμός των απασχολούμενων υπαλλήλων, τακτικό και έκτακτο προσωπικό, στον ευρύτερο δημόσιο τομέα έχει μειωθεί κατά 138.000 από τον Δεκέμβριο του 2010. Στον τομέα της σχολικής εκπαίδευσης (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια, ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ) από την επεξεργασία των στοιχείων προκύπτει ότι μέσα σε λιγότερο από 4 χρόνια εξαφανίστηκαν από το σχολικό πρόγραμμα περίπου 39.000 εκπαιδευτικοί.

Είναι προφανές ότι στις 11.000 υποχρεωτικές αποχωρήσεις μέσα στους επόμενους 12 μήνες, καθώς και στις 12.500 της κινητικότητας οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα κληθούν να «συνεισφέρουν», σύμφωνα με την προσφιλή ορολογία της κυβέρνησης.

Η «συνεισφορά» αυτή εντάσσεται, βεβαίως, στον γενικότερο σχεδιασμό του υπουργείου, ο οποίος στοχεύει μέχρι το τέλος του 2015 να έχει «εξαφανίσει» από το εκπαιδευτικό τοπίο, μέσω των συνταξιοδοτήσεων και της διαθεσιμότητας – απόλυσης, περίπου 20.000 εκπαιδευτικούς.

Κανένας διορισμός

Να θυμίσουμε ότι την τρέχουσα σχολική χρονιά, για πρώτη φορά μετά το τέλος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, δεν έγινε κανένας διορισμός εκπαιδευτικού.
Ο σχεδιασμός του υπουργείου Παιδείας είναι μέχρι το τέλος του 2015 ο αριθμός των μόνιμων εκπαιδευτικών που θα συνταξιοδοτηθούν και αυτών που θα υποχρεωθούν σε διαθεσιμότητα – απόλυση να κινηθεί περίπου στις 20.000.

Η διαδικασία της διαθεσιμότητας – απόλυσης έχει πολλές παραμέτρους:

α. Με εργαλείο το ωρολόγιο πρόγραμμα και με τη μέθοδο του απόλυτου αιφνιδιασμού, εξαφανίζονται μαθήματα ή ειδικότητες και μαζί με αυτά και το προσωπικό που τα διδάσκει. Με τη μέθοδο αυτή το υπουργείο Παιδείας έσβησε σε μια νύχτα του Ιουλίου δεκάδες ειδικότητες των Επαγγελματικών Λυκείων και έθεσε σε διαθεσιμότητα περίπου 2.200 εκπαιδευτικούς.

β. Το δεύτερο εργαλείο δημιουργίας τεχνητών πλεονασμάτων εκπαιδευτικών είναι η νέα μαζική συγχώνευση σχολείων, κυρίως Δημοτικών και Λυκείων και δευτερευόντως Γυμνασίων την περίοδο 2014 – 2015. Θα έχει προηγηθεί η σταδιακή εξαφάνιση των 100 Επαγγελματικών Σχολών (ΕΠΑΣ) και η συγχώνευση μερικών εκατοντάδων τμημάτων στη διάρκεια κυρίως του σχολικού έτους 2014/15.

γ. Το υπουργείο Παιδείας έχει στο συρτάρι του τροπολογία για τις οργανικές θέσεις των εκπαιδευτικών και την ετοιμάζει για το επόμενο χρονικό διάστημα. Η τροπολογία με τίτλο «Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» αφορά την κατανομή όλων των εκπαιδευτικών σε οργανικές θέσεις σε σχολικές μονάδες, καθώς, σύμφωνα με την τροπολογία, συνιστώνται 146.000 οργανικές θέσεις στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Γίνεται κατανοητό ότι η ρύθμιση αυτή, όχι μόνο δεν έρχεται να κατοχυρώσει την ασφάλεια των εκπαιδευτικών, αλλά είναι το εργαλείο με το οποίο χαράσσεται αριστοτεχνικά ο δρόμος της διαθεσιμότητας – απόλυσης χιλιάδων εκπαιδευτικών. Η οργανικότητα σε σχολείο είναι τελικά το αριστοτεχνικό και σατανικό σε σύλληψη εργαλείο απόλυσης των πλεοναζόντων εκπαιδευτικών.

Ουσιαστικά με τη ρύθμιση αυτή καταργούνται οι οργανικές θέσεις στο υπουργείο Παιδείας και μετατρέπονται σε «οργανικές» στη σχολική μονάδα για όλους τους εκπαιδευτικούς. Το υπουργείο Παιδείας τοποθετεί όλους τους εκπαιδευτικούς με «οργανική» σε κάποιο σχολείο, άρα δένει την ύπαρξή τους με την πορεία του σχολείου αποκλειστικά. Η «τύχη» του σχολείου θα προσδιορίζει την «τύχη» του εκπαιδευτικού που έχει οργανική θέση στο σχολείο.

Το σχέδιο έχει ως εξής: «Κατασκευάζονται» χιλιάδες πλεονάζοντες εκπαιδευτικοί και κατόπιν, με τα «κριτήρια διαθεσιμότητας» και με τη συνδρομή του νόμου για την αξιολόγηση του προσωπικού, φεύγουν αυτοί που έχουν τα λιγότερα μόρια. Ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης με δήλωσή του στην εφημερίδα «Greek Herald Tribune» ξεκαθαρίζει την πρόθεση της κυβέρνησης να θέσει σε διαθεσιμότητα, και να προχωρήσει και σε απολύσεις, όσους «περισσεύουν».

Αφού, λοιπόν, το υπουργείο Παιδείας τοποθετήσει όλους, όπως λέει, στα σχολεία, μετά θα έχει τη δυνατότητα «αξιοκρατικά» να βγάζει σε διαθεσιμότητα όσους περισσεύουν με κριτήριο τη βαθμολογία που ήδη έχει βάλει (ο νόμος με τα κριτήρια διαθεσιμότητας που πέρασε το καλοκαίρι: τρόπος διορισμού, χρόνια υπηρεσίας, μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες, υπολογιστές, διοικητική εμπειρία κ.λπ. συν αξιολόγηση), δηλαδή, θα θέτει σε διαθεσιμότητα-απόλυση «αξιοκρατικά» τους πλεονάζοντες που έχουν τα λιγότερα μόρια.

Η μοριοδότηση είναι κομμένη και ραμμένη έτσι ώστε να παίρνουν τα λιγότερα μόρια όσοι έχουν περισσότερα χρόνια υπηρεσίας και μισθούς που κυμαίνονται από 1.100 έως 1.500 ευρώ. Τυχαίο; Καθόλου, αν σκεφτεί κανείς ότι, εκτός από την απαλλαγή του κρατικού προϋπολογισμού από τους «υψηλόμισθους» των 1.200 ή 1.300 ευρώ, δίνεται και μια μεγάλη ευκαιρία στην ηγεσία του υπουργείου να ξεδιπλώσει την πιο δηλητηριώδη αλλά παράλληλα και πειστική επικοινωνιακή καμπάνια: «Για κάθε έναν βαριεστημένο, κουρασμένο, αδιάφορο και με χαμηλά προσόντα εκπαιδευτικό θα προσλαμβάνουμε νέα παιδιά, με φρέσκες ιδέες, ορεξάτα, με ξένες γλώσσες και μεταπτυχιακά και πλήθος επιμορφώσεις».

Φυσικά θα ξεχάσει να αναφέρει ότι οι νέοι αυτοί πτυχιούχοι θα έχουν μισθό 650-700 ευρώ και εργασιακές συνθήκες που θα πλησιάζουν αυτές των αρχών του προηγούμενου αιώνα.

Εκπαιδευτική… «Ηρωδιάδα»

δ. Παράλληλα ο πρόσφατος νόμος για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, με τον οποίο αλλάζει όλη η δομή και η κατεύθυνση του Γενικού Λυκείου και της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, συνδέεται, εκτός των άλλων πολύ σοβαρότερων ζητημάτων, και με την επιχείρηση μείωσης του εκπαιδευτικού προσωπικού.

Με τις πανελλαδικού χαρακτήρα εξετάσεις σε όλες τις τάξεις του Λυκείου, με άλλα λόγια με την κρυφή ενσωμάτωση του συστήματος επιλογής στην καρδιά της λυκειακής βαθμίδας, οδηγείται, με μαθηματική ακρίβεια, στην απόρριψη και στον εξοστρακισμό τουλάχιστον του 25% του μαθητικού πληθυσμού. Είναι φανερό ότι μέσα σε λιγότερο από μια πενταετία λειτουργίας του Γενικού Λυκείου, αυτό θα έχει χάσει περίπου 50.000 μαθητές από τους 200.000 που φοιτούν σήμερα. Λιγότεροι μαθητές, λιγότερα σχολεία, λιγότεροι καθηγητές.

Στόχος, για το μεγαλύτερο μέρος από τους μαθητές που θα φεύγουν από το Γενικό Λύκειο ως «πλεονάζον προσωπικό» σε επιχείρηση που «εξυγιαίνεται», ούτε καν η επαγγελματική εκπαίδευση αλλά η φτηνή κατάρτιση τύπου ΙΕΚ δημόσιου και ιδιωτικού, στην αρχή φαινομενικά δωρεάν και έπειτα κανονικά με δίδακτρα.
Εφημερίδα Συντακτών

ΔΩΡΕΑΝ θεατρική παράσταση για τα παιδιά των συναδελφων

Ο.Λ.Μ.Ε.
Ερμού & Κορνάρου 2
ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255
FAX: 210 31 11 338
www.olme.gr
e-mail: olme@otenet.gr
Αθήνα, 9/1/2014
Αγαπητοί / - ές Συνάδελφοι, Συναδέλφισσες,
H ΟΛΜΕ διοργανώνει και φέτος, όπως και κάθε χρόνο, παιδική θεατρική
παράσταση για τα παιδιά των συναδέλφων.
Τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την παράσταση:
«Πινόκιο» του Κάρλο Κολόντι, σε διασκευή Γιώργου Μακρή και σκηνοθεσία
Βασίλη Μαυρογεωργίου, στο Θέατρο ΑΚΡΟΠΟΛ (Ιπποκράτους 9-11) την
Κυριακή, 19 Ιανουαρίου 2014 στις 11.30 π.μ. (με ώρα προσέλευσης τις 11.00
π.μ.).
Οι προσκλήσεις είναι δωρεάν και μπορείτε να τις προμηθευτείτε από τις
ΕΛΜΕ σας

Αναβλήθηκε για αύριο η δίκη –Ελεύθερος ο Παύλος Αντωνόπουλος –

Αναβλήθηκε για αύριο η δίκη –Ελεύθερος ο Παύλος Αντωνόπουλος –Τραυματίστηκε ο Πέτρος Κωνσταντίνου (Βίντεο)

Από ΒΑΘΥ , Πέμπτη, 9 Ιανουαρίου 2014 | 3:45 μ.μ.

Γράφει ο kokkiniotis - vathikokkino.com

Αναβλήθηκε για αύριο Παρασκευή 10/1/2014 στις 9.00 το πρωί η δίκη του αγωνιστή καθηγητήΠαύλου Αντωνόπουλου, μέλους της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΑΔΕΔΥ και στελέχους τηςΑΝΤΑΡΣΥΑ που συνελήφθη χθες 8/1/2014 κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου στα Προπύλαια για “συμμετοχή σε απαγορευμένη συγκέντρωση’.

Κλίμα αστυνομοκρατίας στα δικαστήρια, στην είσοδο ΜΑΤ δεν επέτρεπαν την είσοδο στα μέλη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και αλληλέγγυους. Κτυπήθηκε στο κεφάλι ο δημοτικός σύμβουλος της «Ανταρσίας στις γειτονιές της Αθήνας» Πέτρος Κωνσταντίνου από αστυνομικό των ΜΑΤ. Το χτύπημα ήταν σε επικίνδυνο σημείο, στο πίσω μέρος του κεφαλιού. Ο Πέτρος Κωνσταντίνου μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.

Αύριο στις 11.00 το πρωί δικάζονται επίσης τα 35 μέλη του Γενικού Συμβουλίου της ΠΟΕ-ΟΤΑγια την απεργία του 2011 και θα υπάρχει συγκέντρωση από το πρωί στα δικαστήρια. Στο βίντεο παρακολουθούμε σύντομες δηλώσεις του Παύλου Αντωνόπουλου κατά την έξοδό του από το δικαστήριο.

Μοιράσου το :

καταγγελία ΟΛΜΕ για τη σύλληψη του Παύλου Αντωνόπουλου

Ο.Λ.Μ.Ε.
Ερμού & Κορνάρου 2
ΤΗΛ: 210 32 30 073 - 32 21 255
FAX: 210 32 27 382 – 33 11 338
www.olme.gr
e-mail: olme@otenet.gr Αθήνα, 9/1/2014


ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ καταγγέλλει την αναίτια σύλληψη από την αστυνομία και την
παραπομπή σε δίκη του Παύλου Αντωνόπουλου, εκπαιδευτικού, μέλους της ΕΕ της
ΑΔΕΔΥ, στα Προπύλαια στις 8/1/14, με τη δικαιολογία ότι «συμμετείχε σε
απαγορευμένη διαδήλωση».
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ είχε ήδη καταγγείλει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο την
απόφαση της κυβέρνησης να απαγορεύσει τη συγκέντρωση που καλούσαν για
σήμερα Τετάρτη οργανώσεις και κινήσεις ενάντια σε κυβέρνηση, ΕΕ με αφορμή τις
φιέστες ανάληψης της ελληνικής προεδρίας.
Καταγγέλλουμε για ακόμη φορά κυβέρνηση και ΕΕ, που φτάνουν στο σημείο να
καταργούν δημοκρατικές ελευθερίες και δικαιώματα που ο λαός μας κατέκτησε
με αγώνες και αίμα και να συλλαμβάνουν αγωνιστές προσπαθώντας να λυγίσουν
το λαό στον αγώνα του ενάντια στην βάρβαρη αυτή η πολιτική. Απαιτούμε την απαλλαγή από κάθε κατηγορία του συναδέλφου Π.
Αντωνόπουλου.
Καλούμε σε νέα συγκέντρωση συμπαράστασης αύριο Παρασκευή 10/1/14, στις 9
π.μ. στα δικαστήρια (Σχολή Ευελπίδων, κτίριο 16) και προκηρύσσουμε
Παναττική στάση εργασίας από τις 8 π.μ. έως τις 11 π.μ.
Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ

Ξηροφαγία

Νόμιζα οτι η νηστεία κρατά 40 μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα, αλλά τελικά, όπως αποδεικνύει το τσίρκουλο των δελτίων παραειδήσεων, η Ξηρό – φαγία ξεκινά μετά τα Φώτα!
Εσύ δεν το ήξερες, αλλά στο είπαν από την τιβί, οτι άλλη καούρα δεν είχες όοοooλον αυτό τον καιρό, παρά αν παίρνει άδειες ο Χριστόδουλος Ξηρός. Το χάραμα που τρέχεις να πιάσεις στασίδι στις ουρές της ΔΕΗ για διακανονισμό, για να σου αφαιρέσουν το χαράτσι, για να σου επανασυνδέσουν το ρεύμα, ένα πράγμα σκέφτεσαι: άραγε πόσες άδειες πήρε ο Χριστόδουλος Ξηρός τους τελευταίους 17 μήνες;
Την επομένη, που ξεκινάς αχάραγα για την άλλη ουρά, της εφορίας, για να δεις τι θ' απογίνει με τα χρέη σου, πάλι ένα πράγμα στριφογυρίζει στο μυαλό σου; Άραγε θα επιστρέψει εγκαίρως από την άδειά του ο Χριστόδουλος Ξηρός ή θα κινδυνεύσουμε και πάλι όλοι μας από την εγχώρια τρομοκρατία; Μπρρρρρρρρ!
Ύστερα, κατά το μεσημεράκι στο σούπερ μάρκετ, την ώρα που μετράς τα ψιλά αν σου βγαίνουν να πάρεις και τη φέτα, ή να φάτε τη σπανακόπιτα νηστίσιμη, να σου μπροστά σου ο Χριστόδουλος Ξηρός, όχι δηλαδή ο ίδιος αυτοπροσώπως, αλλά μέσα στο κεφάλι σου: θα προλάβω να μαζέψω 5–6 ευρώ ν' αγοράσω το τυρί τη φέτα για αύριο ή θα βρεθώ κατά μεσής καμιάς τρομοκρατικής ενέργειας του Ξηρού σε σούπερ μάρκετ και θα απαλλοτριώσει όλα τα τυριά κι εμείς πώς θα το φάμε μετά το μπριάμι; Ξηροσφύρι;
Φάε Ξηρό τώρα να χορτάσεις. Κι ας είναι σήμερα η επέτειος της δολοφονίας του Νίκου Τεμπονέρα, κι ας ζει και βασιλεύει ο δολοφόνος του Γιάννης Καλαμπόκαςο πρώιμος χρυσαυγίτης της χρυσής ΟΝΝΕΔ των 90's, κι ας είχε καταδικαστεί μετά από αλλεπάλληλα μαγειρέματα και δίκες σε ισόβια, κι ας "καθάρισε" όμως με 7χρονάκια, κι ας μην διαγράφτηκε ποτέ από τη νουδούλα, κι ας έβγαζαν ανακοινώσεις επί ανακοινώσεων τότε οι οννεδίτες οτι το παιδί τους το υποστηρίζουν μέχρι τέλους. Εσύ τώρα φάε Ξηρό ... και άγιος ο Θεός...
Κι ας έχεις υπουργό Υγείας τον Άδωνι Γεωργιάδη, κι ας καταγγέλλουν οι γιατροί των κοινωνικών ιατρείων ως δολοφονίες το θάνατο ασθενών, ασθενών σε τελευταίο στάδιο που μένουν έξω από τα υποβαθμισμένα δημόσια νοσοκομεία, ασθενείς ανασφάλιστοι, ασθενείς άποροι, φτωχοί, χωρίς τα μέσα για ιδιωτική νοσηλεία.
Κι ας περνάνε στα ψιλά οι χιλιάδες αυτοχειρίες, στα αζήτητα των κεντρικών δελτίων παραειδήσεων, αυτών που θυμήθηκαν τον Ξηρό και τα έπνιξε το άδικο! Φάε τώρα Ξηρό ... και καλή χώνεψη!

απο συνάδελφο Τ.Μ.

Η ανάγκη προετοιμασίας ενός μεγάλου απεργιακού αγώνα είναι επείγουσα! Ο στόχος ένας: ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ – ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Η ανάγκη προετοιμασίας ενός μεγάλου απεργιακού αγώνα είναι επείγουσα!
Ο στόχος ένας: ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ – ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Δε θα παίξουμε το παιχνίδι τους – δε θα βρούμε τις «δίκαιες απολύσεις» - δε θα μπούμε σε καμία κουβέντα μοριοδότησης
Οι διαθεσιμότητες – απολύσεις αποτελούν ένα όνειρο για το σύστημα, γιατί σπάει όποιους θύλακες υπήρχαν για μόνιμη και σταθερή δουλειά. Δεκαπέντε χρόνια μετά την κατάργηση της επετηρίδας, μέτρου που απελευθέρωνε το σύστημα από την υποχρέωση να παρέχει εργασία με μόνο κριτήριο το πτυχίο, κυβέρνηση – ΕΕ – ΔΝΤ, επελαύνουν σαρώνοντας κατακτήσεις, προωθώντας αποφασιστικά τις απολύσεις, τα κλεισίματα των σχολείων, τη συντριβή των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Αν υπάρξει σήμερα έστω κι ένας απολυμένος, θα ακολουθήσουν χιλιάδες ακόμη, παράλληλα με την πλήρη ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων όσων «μόνιμων» συναδέλφων παραμείνουν. Την ίδια στιγμή έχουν προωθηθεί οι διαθεσιμότητες σχολικών φυλάκων, καθαριστριών κα. Και προετοιμάζονται μαζικές απολύσεις από τους ΟΤΑ και την Υγεία. Η κυβέρνηση έχει δεσμευτεί για 15.000 νέες απολύσεις από το δημόσιο μέσα στο 2014!
Ταυτόχρονα, η κυβέρνηση παίζει το χαρτί του κανιβαλισμού και ανοίγει την «κουβέντα» για τα κριτήρια με τα οποία θα μοριοδοτηθούν οι διαθέσιμοι για να οδηγηθούν στην απόλυση οι 500 περίπου από αυτούς.
Θα είναι ολέθριο για το συνδικαλιστικό κίνημα να μπει σε μια τέτοια κουβέντα. Αν το κάνει, τότε να είμαστε σίγουροι ότι θα οδηγηθούμε σε πλήρη και θλιβερή εσωτερική διάσπαση, της οποίας το αποτέλεσμα θα είναι η παραπέρα ένταση της επίθεσης και η διόγκωση των αριθμών των απολύσεων. Το να λέμε ότι στόχος μας είναι «να μην υπάρξει καμία απόλυση» αλλά ταυτόχρονα να αποδεχόμαστε τη συζήτηση της μοριοδότησης, αποτελεί μια τακτική που λειτουργεί αντικειμενικά σε βάρος του πρώτου στόχου, τον υπονομεύει και τελικά τον εξαφανίζει.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Την ίδια ώρα, η αξιολόγηση εγκαινιάζεται για να επιβάλει ένα καθεστώς τρόμου στα σχολεία, για να παγιώσει την κατηγοριοποίησή τους, για να δώσει άλλοθι στην πολιτική των απολύσεων.
Ενώ, ταυτόχρονα, ετοιμάζεται το επόμενο κύμα απολύσεων σε όλο το δημόσιο τομέα. Με άλλα λόγια το μέτωπο που μπορούμε να δημιουργήσουμε είναι πολύ ευρύ και εν δυνάμει μπορεί να είναι πολύ ισχυρό!
Απέναντι, λοιπόν, σε αυτήν την κατάσταση, κόντρα στις σειρήνες της ήττας και της υποταγής, κόντρα στο συνδικαλισμό των «συναντήσεων με τους αρμόδιους», κόντρα στη διάλυση και στα παζάρια, και με δεδομένο ότι ο Μάρτης πλησιάζει, ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ που έχουμε να κάνουμε:
Μέσα στα σωματεία μας να προετοιμάσουμε επειγόντως ένα μεγάλο απεργιακό αγώνα, να συντονίσουμε από τα κάτω τις κινήσεις μας με όλους τους κλάδους που μπαίνουν στο ντορβά των απολύσεων, με δυο λόγια να ισχυροποιήσουμε τη δική μας πλευρά στην ιστορικών διαστάσεων μάχη που διεξάγεται. Γιατί όλα είναι συσχετισμός δύναμης.
Ακούγεται δύσκολο… Είναι δύσκολο. Αλλά είναι η μόνη ρεαλιστική διέξοδος. Όλα τα άλλα είναι θλιβερές αυταπάτες συνδικαλιστικών ηγεσιών που αρέσκονται στα μεγάλα λόγια και στα μικρά έργα.
·        ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ, ΣΕ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΠΑΖΑΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ – Δεν μπαίνουμε σε καμία κουβέντα για τα κριτήρια με τα οποία θα επιλεγούν οι 500.
·        ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
·        ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ και οι ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ – ΟΛΟΙ οι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΙΣΩ ΣΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥΣ
·        ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
·        Να γίνουν άμεσα γενικές συνελεύσεις
deltioake.blogspot.com                                                                                                                                6/1/2014

Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών

συνάντηση με τον υπουργο της ΟΛΜΕ και διαθεσιμων

Ο.Λ.Μ.Ε.                               
Ερμού & Κορνάρου 2
ΤΗΛ: 210 32 30 073 - 32 21 255
FAX: 210 32 27 382 – 33 11 338                               
www.olme.gr                                                               
e-mail: olme@otenet.gr                                                 Αθήνα, 7/1/2014
                                                                                               
Δελτίο Τύπου

Για τη συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας κ. Κ. Αρβανιτόπουλο

Έγινε σήμερα Τρίτη, 7/1/2014, συνάντηση του ΔΣ της ΟΛΜΕ και μελών της συντονιστικής επιτροπής των εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα με τον Υπουργό Παιδείας κ. Κ. Αρβανιτόπουλο.
Εκ μέρους της ΟΛΜΕ τέθηκε το βασικό αίτημά μας, να ανακοινωθούν τώρα άλλες 445 θέσεις που να καλύπτουν ΟΛΟΥΣ τους εκπαιδευτικούς που παραμένουν  σε διαθεσιμότητα (και δεν καλύπτονται μέχρι τώρα από τις προκηρύξεις των 1400) σε δομές του ΥΠΑΙΘ, έτσι ώστε να μην απολυθεί κανείς εκπαιδευτικός.  Απαιτήθηκε μάλιστα να υπάρξει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, τώρα, ώστε να έχει λυθεί το πρόβλημα πριν εκπνεύσει το οκτάμηνο της διαθεσιμότητας.
Ο Υπουργός, αναγνωρίζοντας ότι κανείς εκπαιδευτικός δεν περισσεύει και όλοι είναι απαραίτητοι, απάντησε ότι θα προσπαθήσει ώστε να μην απολυθεί κανείς. Δεν έδωσε όμως καμιά διαβεβαίωση ότι θα μπορέσει να ξεπεράσει τις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει η κυβέρνηση για 15.000 απολύσεις μέσα στο 2014, οι οποίες σύμφωνα με τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης, θα πραγματοποιηθούν. Δεν παρουσιάστηκε επίσης κάποιο σχέδιο ή σκέψεις του υπουργείου για το που θα απορροφηθούν αυτοί οι καθηγητές. Πολύ περισσότερο μάλιστα που ήδη ξεκινάει καινούργιο κύμα διαθεσιμότητας.
Τέθηκε επίσης το ζήτημα ότι, ενώ χιλιάδες εκπαιδευτικοί έχουν εκδιωχθεί από τα σχολεία, την ίδια στιγμή χιλιάδες μαθητές σε εκατοντάδες τμήματα και ειδικότητες δεν έχουν κάνει ούτε μια ώρα μάθημα, ακόμα και σε μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά. Από κάθε άποψη, εκπαιδευτική, παιδαγωγική, λειτουργική, αμφισβητείται η ομαλή ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς.
Τονίσαμε για ακόμη φορά πως δεν συμμετέχουμε στη συζήτηση για τη μοριοδότηση γιατί οι θέσεις είναι λιγότερες από τους εκπαιδευτικούς που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα, και πρακτικά αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχουν απολύσεις. Τονίσαμε πως δεν πρέπει να υπάρχει διάκριση των εκπαιδευτικών ανάλογα με τον τρόπο διορισμού, όπως και να μην εξαιρείται κανείς από τις διαδικασίες μετάταξης. Ο υπουργός Παιδείας μας ενημέρωσε ότι από τον Οκτώβριο έχει προτείνει κοινή Υ.Α. στο Υπουργείο Μεταρρύθμισης για τη μοριοδότηση των εκπαιδευτικών.
Γίνεται φανερό ότι σήμερα, 74 ημέρες  πριν από την οριακή ημερομηνία 22 Μαρτίου 2014 που λήγει το οκτάμηνο της διαθεσιμότητας, δεν έχουμε άλλο δρόμο παρά να συνεχίσουμε τον αγώνα για την ανατροπή της πολιτικής των απολύσεων.
Να ξεσηκωθούμε όλοι, εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς για να υπερασπιστούμε το δημόσιο σχολείο. Για να επανέλθουν στα ΕΠΑΛ και στις ΕΠΑΣ οι τομείς και ειδικότητες που καταργήθηκαν και οι συνάδελφοί μας που δίδασκαν σε αυτούς. Για να συνεχίσουν οι μαθητές μας απρόσκοπτα τις σπουδές τους στους τομείς και τις ειδικότητες που επιθυμούν.
Να ενωθούμε με όλους τους εργαζόμενους, του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, για το δικαίωμα στη δουλειά, στη μόρφωση, στη ζωή.
Να οργανώσουμε μεγάλους συντονισμένους αγώνες για την ανατροπή αυτής της πολιτικής.