Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Νοεμβρίου 9, 2020

Το τεχνικό φιάσκο της πρώτης μέρας τηλε-«εκπαίδευσης» δεν μπορεί και δεν πρέπει να κρύψει το πραγματικό φιάσκο!

Εικόνα
  Το τεχνικό φιάσκο της πρώτης μέρας τηλε-«εκπαίδευσης» δεν μπορεί και δεν πρέπει να κρύψει το πραγματικό φιάσκο! Το φιάσκο της κυβέρνησης, δηλαδή  να  μην μπορεί  να λειτουργήσει η τηλε-«εκπαίδευση»  όχι απλώς την πρώτη μέρα αλλά  ούτε καν την δεύτερη ώρα της εφαρμογής της στα Λύκεια και ταυτόχρονα στα Γυμνάσια της χώρας είναι προφανές. Δείχνει ότι τα μεγάλα λόγια για δήθεν σχεδιασμό της κυβέρνησης είναι απλώς λόγια του αέρα. Τι κι αν οι γονείς χιλιάδων μαθητών αγχώθηκαν αν θα «καταφέρουν» να συμμετέχουν τα παιδιά τους; Τι κι αν οι εκπαιδευτικοί αγχώθηκαν για το αν θα μπορέσουν  να ανταποκριθούν; Τι κι αν γονείς κι εκπαιδευτικοί έδωσαν χρήματα από το λιγοστό εισόδημά τους για ν αγοράσουν εξοπλισμό; Η κυβέρνηση απέδειξε για μια ακόμη φορά ότι τους καλεί να κάνουν κάτι μόνο και μόνο για να νομιμοποιηθεί η επίθεσή της, ανεξάρτητα της πραγματικής κατάστασης. Όμως το κύριο ζήτημα δεν είναι αυτό. Το κύριο ζήτημα είναι ότι η κυβέρνηση, παρά το φιάσκο της,  θα προσπαθήσει να συνεχίσει τη νομι

Δεν καταχωρούμε απουσίες – βιβλία ύλης

Εικόνα
  Δεν καταχωρούμε απουσίες – βιβλία ύλης Κόντρα στο ξεπούλημα της ΟΛΜΕ, να συγκροτηθούν οι όροι για τη μαζική απόρριψη – αντίσταση της επίθεσης της τηλε-«εκπαίδευσης» Η κυβέρνηση έδειξε από την αρχή τις προθέσεις της: Ούτε μισό μέτρο προστασίας των μαθητών και εκπαιδευτικών μπροστά στην πανδημία. Τα πρωτόκολλα αποδείχτηκαν ανέκδοτο, ο συνωστισμός στα τάξεις μεγάλος, τα τεστ στη σφαίρα της «ατομικής ευθύνης». Χωρίς ίχνος ντροπής και με επιμονή στην επιλογή των μηδενικών μέτρων, η κυβέρνηση κατάπιε την «αυτοπεποίθησή» της ότι τα σχολεία «θα μείνουν ανοιχτά» και κλείνει γυμνάσια και λύκεια για άγνωστο, ουσιαστικά, χρόνο. Εξαιρούνται τα δημοτικά, για τα οποία επιστρατεύονται νέα ιλαρά επιχειρήματα της ομάδας των (ει)δικών της για να κουκουλώσουν το ρόλο των δημοτικών σχολείων ως πάρκινγκ των παιδιών, για να πάνε οι γονείς στις δουλειές τους. Για την κυβέρνηση, πάντως, δεν υπάρχει κανένα θέμα. Η πραγματική… πραγματικότητα δίνει τη θέση

Χαστούκι στην κυβέρνηση – μαζική δυσαρέσκεια των εκπαιδευτικών

Εικόνα
  Για τα αποτελέσματα των «εκλογών» στα Υπηρεσιακά Συμβούλια Χαστούκι στην κυβέρνηση – μαζική δυσαρέσκεια των εκπαιδευτικών – η «απέχουσα» ηγεσία δεν μπορεί να δώσει καμία προοπτική Τα αποτελέσματα των τηλε-«εκλογών» για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια των εκπαιδευτικών χαρακτηρίστηκαν από τα εντυπωσιακά νούμερα αποχής του κλάδου. Παρά την προσπάθεια της κυβέρνησης να πιέσει και να εκβιάσει τους εκπαιδευτικούς, πολύ μικρά ποσοστά συμμετείχαν στην διαδικασία. 1)       Η τεράστια αποχή αποτελεί ένα χαστούκι στην κυβέρνηση και την υπουργό. Οι επικλήσεις στο «μέλλον» των τηλεψηφοφοριών έπεσαν στο κενό. Η κυβέρνηση ούτε στις πιο απαισιόδοξες εκτιμήσεις της δεν περίμενε τέτοια μονοψήφια ποσοστιαία νούμερα συμμετοχής. 2)       Βάση αυτής της τεράστιας αποχής είναι η τεράστια δυσαρέσκεια των εκπαιδευτικών, οι οποίοι βιώνουν μια πρωτοφανή επίθεση στα δικαιώματά τους αλλά και στα ευρύτερα δικαιώματα του λαού και της νεολαίας. 3)       Τα όργανα αυτά ποτέ δεν ήταν δημοκρατικά. Ήταν και θα είναι