Παρασκευή, 5 Απριλίου 2013

Ενισχυτική κοροιδία


Τετάρτη, 3 Απριλίου 2013

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΜΠΑΙΓΜΟΥ!

Το Υπουργείο Παιδείας έχει προφανώς αποφασίσει να εμπαίζει ακόμα και τις πιο στοιχειώδεις ανάγκες και αγωνίες των μαθητών των φτωχών λαϊκών στρωμάτων! Αυτό είναι το ελάχιστο συμπέρασμα στο οποίο μπορεί να οδηγηθεί όποιος παρακολουθεί πίσω από τις τυμπανοκρουσίες επαναφοράς του θεσμού της Ενισχυτικής Διδασκαλίας (Ε.Δ.) για τα Γυμνάσια για το σχολικό έτος 2012-13 καθώς:
  • Η επαναφορά αυτή εξαγγέλλεται τέλη Μάρτη, για να αρχίσει να υλοποιείται-ίσως- στα μέσα Απριλίου, δηλαδή ελάχιστες εβδομάδες πριν τη λήξη του σχολικού έτους! Προφανώς το Υπουργείο το απασχολεί ο θόρυβος που θα ξεσηκώσει η εξαγγελία του και όχι οι πραγματικές ανάγκες των μαθητών. Ανάγκες που διαρκώς μεγαλώνουν από την κυβερνητική πολιτική διάλυσης του δημόσιου δωρεάν σχολείου
  • Για ολόκληρο το νησί της Σάμου ορίζεται ένα και μόνο ένα Κέντρο Ε.Δ. στο Βαθύ! Δηλαδή οι μαθητές των Γυμνασίων εκτός της πόλης της Σάμου, θα πρέπει να κάνουν μέχρι και 80 χιλιόμετρα πήγαινε-έλα , και βέβαια με δικά τους έξοδα, για να «εισπράξουν» την «ενίσχυση» που το Υπουργείο θέλει να τους παράσχει!!
Είναι ίσως περιττό να συμπληρώσουμε πως η αμοιβή και οι εργασιακοί όροι με τους οποίους καλούνται να εργαστούν οι αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου και οι ωρομίσθιοι συνάδελφοι στο πρόγραμμα αυτό είναι στην κυριολεξία άθλιοι!
Αυτή είναι η πραγματική αποκρουστική όψη της πολιτικής της τρικομματικής κυβέρνησης που για να υπηρετεί πιστά τις απαιτήσεις της τρόικας και των ντόπιων αφεντικών της εξαθλιώνει και εξουθενώνει το λαό και τα παιδιά του.
Απαιτούμε να λειτουργήσει - έστω και τώρα- Κέντρο Ενισχυτικής Διδασκαλίας 
σε κάθε Γυμνάσιο του νησιού.

Για το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Σάμου
Ο Πρόεδρος                                                 Ο Γραμματέας
Τάκης Διαμαντίδης                                           Νίκος Παπαβασιλείου

Σάμος 1-4-13

Ο ανατρεπτικός καλλιτέχνης γκράφιτι ο "Ρώσος Βanksy" πέθανε μόλις 28 ετών.

Κατηγορία: 
Ο καλλιτέχνης γκράφιτι P183 - ένας από τους πιο γνωστούς εκπροσώπους της ρωσικής τέχνης του δρόμου - του οποίου το παρατσούκλι ήταν ο Ρώσος Banksy πέθανε χθες βράδυ.  Η αιτία που προκάλεσε το θάνατο του νεαρού καλλιτέχνη παραμένει άγνωστη.
Ελάχιστα είναι γνωστά για τον P183. To P αναφέρεται πιθανόν στο αρχικό γράμμα του ονόματός του, που ήταν Pavel. Σύμφωνα με τις ανεπαρκείς πληροφορίες που έχουν αναρτηθεί στην επίσημη ιστοσελίδα του, γεννήθηκε στη Μόσχα πιθανόν το 1983 και ήταν απόφοιτος του τμήματος επικοινωνιακού σχεδιασμού. Σε μία από τις συνεντεύξεις του είχε δηλώσει, πως κατείχε επίσης δίπλωμα δικηγόρου. Ο Πάβελ κέρδισε αναγνώριση ως ο δημιουργός ανατρεπτικών έργων τέχνης που είναι διάσπαρτα σε όλη την Μόσχα.
 
 Μετά από αφιερώματα στο πρόσωπό του από Βρετανούς δημοσιογράφους της εφημερίδας Guardian αλλά και από αμερικανικές και γαλλικές εφημερίδες που δημοσίευσαν έργα του, του προσδόθηκε το παρατσούκλι "ο Ρώσος Banksy". Επεσήμαναν την ομοιότητα στο στυλ των δύο καλλιτεχνών, και το γεγονός ότι και οι δύο προτιμούσαν να κρατούν κρυφή την ταυτότητά τους. 
 
Ωστόσο, ο P183 δεν εξέλαβε τη σύγκριση αυτή ως φιλοφρόνηση, σημειώνοντας πως διαμόρφωνε το προσωπικό του στυλ τα τελευταία 14 χρόνια.
 
  Η μυστηριώδης αυτή καλλιτεχνική φιγούρα, προτιμούσε να καλύπτει τα ίχνη του και να κρύβει το πρόσωπό του με μια μαύρη κουκούλα, ώστε να διατηρήσει την ανωνυμία του. Ένα σπρέι βαφής ποτέ δεν τον απογοήτευσε, το οποίο βοηθούσε τον καλλιτέχνη να μοιράζεται τις ιδέες του με εκείνους που κρατούσαν τα μάτια τους ανοιχτά.
"Όπως και ποιητές που βάζουν τις σκέψεις και τους προβληματισμούς τους πάνω σε χαρτί, θέλω δική μου φωνή να ακουστεί," εξήγησε ο Πάβελ σε μια συνέντευξή του στο  RT πέρυσι. "Με τη δουλειά μου, θέλω να μοιραστώ ορισμένες ιδέες με τους ανθρώπους.
 
  Τον περασμένο Απρίλιο, ο Πάβελ πραγματοποίησε το  πιο τολμηρό κόλπο του, το οποίο προκάλεσε πανικό στις αστυνομικές δυνάμεις  της πόλης. Μια περιοχή σε βιομηχανική ζώνη στη Μόσχα, αποκλείστηκε και μια ομάδα πυροτεχνουργών κλήθηκε μετά από καταγγελία πως ένα ύποπτο αντικείμενο υπήρχε κάτω από μια σιδηροδρομική γέφυρα. Προς μεγάλη έκπληξη όλων, αντί για βόμβα, η αστυνομία εντόπισε ένα μοντέλο ενός διαστημικού εισβολέα από το δημοφιλές βίντεο παιχνίδι arcade της δεκαετίας του '80. Ο Πάβελ είχε πει στο RT Πάβελ, ότι το σχέδιό του ονομαζόταν "ο μαχητής του μποτιλιαρίσματος."
 
Το έργο απεικόνιζε ένα ρομπότ που μιμείται το παιχνίδι και πυροβολούσε τα διερχόμενα αυτοκίνητα με ένα κόκκινο φως λέιζερ. Αλλά καμία ζημιά δεν προκλήθηκε στα αυτοκίνητα ή στους οδηγούς τους.
b2ap3_thumbnail_001_20130403-064623_1.jpg
 
"Ποιος θα μπορούσε αλήθεια να έχει μπερδέψει ένα σχέδιο δύο μέτρων ενός διαστημικού εισβολέα με μια βόμβα;" αναρωτήθηκε ο Πάβελ. "Αυτό που με εξέπληξε περισσότερο, ήταν ότι όταν τα μέσα ενημέρωσης αναφέρθηκαν στο γεγονός είχαν δίπλα στο κείμενο φωτογραφία μιας πραγματικής χειροβομβίδας. Έχετε δει σε βίντεο τις αντιδράσεις των ανθρώπων σε αυτό, γελούσαν. Σε κανέναν δεν φάνηκε ύποπτο ούτε ανησύχησαν", ανέφερε ο καλλιτέχνης στο RT.
 
Πολλοί χαρακτήριζαν τον Pavel έναν γκράφιτι βανδαλιστή. Αλλά στα έργα του, που διατηρούνταν λίγο περισσότερο από μερικές ημέρες προτού σβηστούν από τους οδικούς καθαριστές, υπήρχε πάντα κάτι περισσότερο από ό,τι αντικρίζουν αρχικά τα μάτια. Οι φωτογραφίες έγιναν ο μόνος τρόπος που θα μπορούσε να τα αποθανατίσει ώστε να γίνουν γνωστά και για τις επόμενες γενιές.
 
   Ο ανατρεπτικός αυτός καλλιτέχνης σπούδασε επικοινωνιακό σχεδιασμό στο κολέγιο. Τα εγκαταλελειμμένα κτίρια, οι γέφυρες, τα σχολεία και το Μετρό της Μόσχας ήταν οι δημιουργικές "παιδικές χαρές" του.
 
 
Ο καλλιτέχνης έθετε συχνά το θέμα της  ελευθερίας στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των έργων του, καθώς και τον πολιτικό ακτιβισμό. Ένα καλοκαίρι ο Πάβελ ζωγράφισε μια ομάδα ΜΑΤ σε μια από τις εισόδους του μετρό, επιδιώκοντας έτσι να αναβιώσει και να θυμίσει τις μέρες της απόπειρας πραξικοπήματος το 1991.
 
Λίγο μετά τις εκλογές του Δεκεμβρίου του 2011 στη Δούμα, που προκάλεσαν αναταραχή με τις δηλώσεις και τις αξιώσεις για εκλογική νοθεία, επιχείρησε στα έργα του θέματα με πολιτικές διαστάσεις.
b2ap3_thumbnail_002_20130403-071514_1.jpg
 
"Με απλά λόγια, θέλω να διδάξω στους ανθρώπους αυτής της χώρας να ξεχωρίζουν τα ψέματα από την αλήθεια και το κακό από το καλό," είπε ο καλλιτέχνης στο RT. "Αυτό είναι κάτι, που οι άνθρωποι εξακολουθούν να μην μπορούν να κάνουν."
 
Ο καλλιτέχνης πίστευε ότι "Η έκφραση της άποψης σου είναι μια μορφή πολιτικής άμυνας". 
 
Στο βίντεο που ακολουθεί φαίνεται ο Πάβελ κατά την διάρκεια της υπέροχης δημιουργίας του κάτω από μια γέφυρα στη Μόσχα.
 

b2ap3_thumbnail_00001.jpg

b2ap3_thumbnail_00003.jpg
b2ap3_thumbnail_0005.jpg
b2ap3_thumbnail_4.jpg
b2ap3_thumbnail_40.jpg
b2ap3_thumbnail_b3.jpg
b2ap3_thumbnail_27.si.jpg



Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthra/%CE%BF-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%B5%CF%80%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%AD%CF%87%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CE%BA%CF%81%CE%AC%CF%86%CE%B9%CF%84%CE%B9-%CE%BF-%CF%81%CF%8E%CF%83%CE%BF%CF%82-%CE%B2anksy-%CF%80%CE%AD%CE%B8%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BC%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CF%82-28-%CE%B5%CF%84%CF%8E%CE%BD#ixzz2PX7C8dTW
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook

Καταργήσεις οργανικών


ΘΕΜΑ:«Μεταβολές σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2013-2014»
Από ελέγχους που έχουν διεξαχθεί στα καταχωρημένα στοιχεία του Ηλεκτρονικού Συστήματος Καταγραφής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Survey), έχει διαπιστωθεί ότι μεγάλος αριθμός σχολικών μονάδων διατηρεί αυξημένη οργανικότητα, η οποία είναι δυσανάλογη με το μαθητικό δυναμικό που έχει στο ενεργητικό της. Ενόψει της έκδοσης Υπουργικών Αποφάσεων σχολικών μεταβολών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σας αποστέλλουμε πίνακες Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων των περιοχών ευθύνης σας και παρακαλούμε για τις απόψεις σας σχετικά με την οργανικότητά τους.
Ειδικότερα, στους πίνακες εμφανίζεται η κάθε σχολική μονάδα με την οργανικότητα και το μαθητικό δυναμικό όπως δηλώνεται στο Ηλεκτρονικό Σύστημα Καταγραφής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας (Survey) καθώς και στήλη με το τι οργανικότητα θα έπρεπε να έχει κάθε σχολική μονάδα βάσει του μαθητικού της δυναμικού.
Επειδή είστε βαθύτεροι γνώστες της κατάστασης των σχολικών μονάδων της περιοχής σας, και των ειδικότερων συνθηκών που τις περιβάλλουν, παρακαλούμε όπως έχουμε την άποψη σας για την οργανικότητα κάθε σχολικής μονάδας καθώς και τυχόν παρατηρήσεις σας.
Παρακαλούμε όπως αποστείλετε συμπληρωμένους τους πίνακες μέχρι την Παρασκευή 05-04-2013  στην ηλεκτρονική διεύθυνση t09dypd@minedu.gov.gr .
      Η ΑΝΑΠΛ. ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΓΕΝ. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
 ΕΥΔΟΚΙΑ ΚΑΡΔΑΜΙΤΣΗ
Εσωτερική διανομή:
1)    Διεύθυνση Διοικητικών Υποθέσεων Π.Ε. & Δ.Ε.
     Τμήματα Α΄& Β΄
  2) Γραφείο Υπουργού
  3) Γραφείου Υφυπουργού, κου Παπαθεοδώρου
  4) Γραφείο  Γεν. Γραμματέα
  5) Γραφείο  Ειδ. Γραμματέα, κου Γκλαβά
  6) Γεν. Διεύθυνση Διοικ. Διοίκησης Π.Ε. και Δ.Ε.
  7) Δνση Προσωπικού Π.Ε.-Τμήμα Γ΄



Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthra/%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B8%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD#ixzz2PX2QNAUV
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook