Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Δεκεμβρίου 7, 2015
Εικόνα
Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών Βραδή Ευγενία ( 2ο Γυμνάσιο Ασπ/γου) Γιούτσος Γεώργιος (4ο Γυμ.Ασπ/γου ) Μπαζοδήμος Επαμεινώνδας(Νώντας) ( 2 ο ΕΠΑΛ Ελευσίνας ) Σταυρακάκη Ουρανία ( 2ο Γυμνάσιο Ασπ/γου)

τρεις συγχύσεις, δύο ανάγκες, μια η διέξοδος

Εικόνα
τρεις συγχύσεις, δύο ανάγκες, μια η διέξοδος του Αλέξη Φυτσιλή από τις ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ενόψει των εκλογών για ΔΣ της ΕΛΜΕ Καρδίτσας(8/12) έχει ανοίξει η συζήτηση στον κλάδο για πολλά ζητήματα και το σημείωμα αυτό επιχειρεί -με κωδικό τρόπο-να συμβάλει στη συζήτηση. Σύγχυση πρώτη:  η ανάσχεση της επίθεσης που δεχόμαστε, πολύ περισσότερο η ανατροπή της δεν μπορεί να γίνει με αυτοματισμούς, δεν είναι υπόθεση μιας ριξιάς, δεν θα τη «φέρουμε» στον αντίπαλο. Πολύ περισσότερο δεν είναι ζήτημα επιχειρημάτων που θα τεθούν από τη μεριά μας και θα τον «πείσουν». Αυτό το «μακρύ ταξίδι της μέρας μέσα στη νύχτα», απαιτεί παρατεταμένο αγώνα, απαιτεί θυσίες, κατεύθυνση και συνδικαλιστική διέξοδο που θα ενώνει όλον τον κλάδο αλλά και θα τον συνδέει με του αγώνες όλων των εργαζόμενων. Σύγχυση δεύτερη:  Το σημερινό σχολείο, όσο αυτό του «χθες» που περιείχε σημαντικές εργασιακές, δημοκρατικές και μορφωτικές κατακτήσεις, όσο και αυτό το «όσο το δυνατό λιγότερο σχολείο» για

Απολογισμός.....

Εικόνα
Δεν ξέρω αν καταφέραμε να αλλάξουμε πολλά με την παρέμβαση μας στο σωματείο.Δεν ξέρω αν δημιουργήσαμε έστω και μια ρωγμή στην πολιτική της αδράνειας και της υποταγής!Δεν ξέρω αν κατορθώσαμε να ακουστούμε από τους συναδέλφους μας και να σπάσουμε έστω και λίγο μαζί τη λογική του μονόδρομου του συστήματος.Ξέρω σίγουρα πως ήμαστε και θα είμαστε εκεί σε κάθε ξέσπασμα αγωνιστικής δράσης,όλων εκείνων που συνθλίβονται απο την αδιέξοδη,απάνθρωπη,αντιεκπαιδευτική πολιτική του συστήματο ς,που έχει βάλει στο στόχαστρο τη δωρεάν εκπαίδευση και τους φτωχούς μαθητές μας,υψώνοντας όλο και πιο ανυπέρβλητους ταξικούς φραγμούς.Εκεί βρισκόμαστε, σε κάθε αγώνα των διαθέσιμων,σε κάθε αγώνα αναπληρωτών,σε κάθε απεργία,σε κάθε κινητοποίηση,σε κάθε προσπάθεια αξιολόγησης,που μας βυθίζει στην πειθάρχηση και την καταστολή.Μπορεί σήμερα τα σχολειά μας να μην είναι ίδια κι οι συνάδελφοι μας να μην αισθάνονται τη συντροφική αλληλεγγύη,αλλά εμείς πιστεύαμε και πιστεύουμε στη δύναμη του λαού.Στη δύναμη τω