Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Δεκεμβρίου 6, 2015

Απειλεί με ξύλο τους μετανάστες στην Ειδομένη η κυβέρνηση

Εικόνα
Απειλεί με ξύλο τους μετανάστες στην Ειδομένη η κυβέρνηση Αν είναι κάτι που κάνει ξεχωριστή αυτή τη κυβέρνηση είναι ένα είδος διαστροφής που δεν ξανάδαμε στη πολιτική ζωή του τόπου μας. Από τη μια ακούς τους ΣΥΡΙΖΑίους υπουργούς, βουλευτές και άλλα στελέχη, ακόμη και τον πρωθυπουργό, να μιλούν για την Ευρώπη, για τους μετανάστες - πρόσφυγες, για τους πολέμους και τις επεμβάσεις, να χρησιμοποιούν ένα αριστερό λόγο και από την άλλη με αυτόν ακριβώς το λόγο έρχονται να δικαιολογήσουν τις πιο αντιδραστικές πολιτικές και κατ' επιταγή των ιμπεριαλιστών. Μέσα και έξω από τη χώρα. Περιοριζόμαστε εδώ στο μεταναστευτικό - προσφυγικό. Σύσσωμη η κυβέρνηση καταγγέλει όλους τους άλλους, ή έστω όσους την παίρνει, εταίρους της στην Ε.Ε. για ξενοφοβία, για τα κατασταλτικά μέτρα, για τους φράχτες, για..., για... ! Από την άλλη υπερασπίζεται τον φράχτη στον Έβρο ως κάτι απολύτως αναγκαίο και βεβαίως προς όφελος πρωτ' απ' όλα των ίδιων των προσφύγων, αποδέχεται την εγκατάσταση της FR

Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΟΥ «ΑΥΤΟΠΤΗ ΜΑΡΤΥΡΑ» Η χρήση του νεκρού Γρηγορόπουλου…

Εικόνα
Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΟΥ «ΑΥΤΟΠΤΗ ΜΑΡΤΥΡΑ» Η χρήση του νεκρού Γρηγορόπουλου… Αποφάσισε μετά περίπου μία.. χούντα (χρόνους επτά) να «σπάσει τη σιωπή του» ο μοναδικός αυτόπτης μάρτυρας της δολοφονίας του Αλέξη Γρηγορόπουλου. Θα μπορούσε κανείς να δικαιολογήσει αυτή τη σιωπή τα πρώτα χρόνια της εφηβείας και ενηλικίωσης πριν δηλαδή ο Νίκος Ρωμανός γίνει γνωστός για τη δράση του, την κακοποίηση και την φυλάκιση του. Τίποτε δεν δικαιολογεί αυτή τη σιωπή πολύ περισσότερο όταν –πριν δύο χρόνια– έγινε και ο ίδιος το σύμβολο μιας μεγάλης νεολαιίστικης κινητοποίησης για τα δημοκρατικά δικαιώματα ανεξάρτητα βέβαια από το πώς κρίνει κανείς το δρόμο και τους τρόπους πάλης που επέλεξε. Θα μπορούσε τότε να «αφηγηθεί» αυτά που «αφηγείται» τώρα με αυτή την πομπώδη «ντοπιολαλιά» του χώρου του. Η δικαιολογία ότι απορρίπτει την αστική δικαιοσύνη και κάθε εγκλεισμό, άρα και του δολοφόνου Κορκονέα δεν πείθει με την –τουλάχιστον- απλοϊκότητα του σκεφτικού του. Γιατί λοιπόν τώρα; Βέβαια εμφανίζεται αυτόπτ