Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Ιανουαρίου 21, 2021

Αντιστεκόμαστε στην επίθεση της τηλε-«εκπαίδευσης» Δεν τη νομιμοποιούμε ως εκπαιδευτική διαδικασία Μέσα σε λίγους μήνες, η κυβέρνηση έχτισε τη νέα κανονικότητα της επίθεσης στα δικαιώματα των μαθητών χρησιμοποιώντας και το εργαλείο της λεγόμενης τηλε-«εκπαίδευσης». Κόντρα στις αρχικές κυβερνητικές (Μητσοτάκης, Γεραπετρίτης, Κεραμέως) δηλώσεις ότι η «τηλεκπαίδευση χρησιμοποιείται μόνο για να διατηρηθεί η επαφή των εκπαιδευτικών με τους μαθητές» και ότι «αυξάνει τις κοινωνικές ανισότητες στη μόρφωση», η κυβέρνηση προχώρησε στα βαφτίσια της τηλε-«εκπαίδευσης» ως κανονικής εκπαιδευτικής διαδικασίας. Τη χρησιμοποίησε ως απεργοσπαστικό μηχανισμό των μαθητικών καταλήψεων και στη συνέχεια έδωσε εντολή για κανονικό προχώρημα της ύλης, απουσίες και τηλε-διαγωνίσματα. Όταν η πανδημία τελειώσει, το σύστημα και η κυβέρνησή του θα έχουν καταγράψει ένα σημαντικό βήμα ενάντια στα δικαιώματα των μαθητών στις σπουδές και των εκπαιδευτικών στην εργασία ΚΑΙ μέσω της τηλε-«εκπαίδευσης». Οι μαθητές θα γυρίσουν στα σχολεία και θα θεωρείται ότι όλα έχουν γίνει κανονικά. Θα προχωρήσουν στην ύλη της επόμενης περιόδου λες και η προηγούμενη έχει διδαχθεί – όπως άλλωστε έγινε το Σεπτέμβρη, όταν, ουσιαστικά παρακάμφθηκε το γεγονός ότι πέρσι χάθηκαν δυο με τρεις μήνες μάθημα. Καλούμαστε να βάλουμε βαθμούς χωρίς να υπολογίζουμε μια πανσπερμία κοινωνικών προβλημάτων (έλλειψη εξοπλισμού, κατάλληλου χώρου στο σπίτι, σύνδεσης, μετασεισμικά διαμορφωμένη κατάσταση, σοβαρά οικονομικά προβλήματα) που αντιμετωπίζει ο λαός και τα παιδιά του, για να νομιμοποιήσουμε ακριβώς την απογείωση των ανισοτήτων. Σε αυτό τον παραλογισμό θα προστεθεί η τράπεζα θεμάτων, οι Επαγγελματικές Σχολές Κατάρτισης και οι αλλαγές στον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια, για να συντεθεί ένα βαθιά αντιλαϊκό παζλ για τα παιδιά του λαού, η πλειοψηφία των οποίων θα δει το όνειρο των σπουδών να γίνεται ένας μακρινός και δύσκολος στόχος. Οι εκπαιδευτικοί απαιτούμε να σταματήσει το έγκλημα να μένουν κλειστά τα σχολεία. Απαιτούμε να μην γίνει το έγκλημα και ανοίξουν χωρίς μέτρα προστασίας μαθητών και εκπαιδευτικών. Ø Δεν νομιμοποιούμε την επίθεση της τηλε-«εκπαίδευσης» που απογειώνει τους ταξικούς φραγμούς στις σπουδές . Ø Ούτε μια γραμμή ύλης να μην δηλωθεί μετά τις 6 Νοέμβρη – Δεν καταχωρούμε απουσίες – δεν βάζουμε τηλε-διαγωνίσματα – δεν βάζουμε βαθμούς α’ τετραμήνου – το β’ τετράμηνο βοηθάμε όσο μπορούμε τους μαθητές μας, συνυπολογίζοντας τις δυσμενείς εκπαιδευτικές και κοινωνικές συνθήκες που βιώνουν. Ø Να καταργηθεί η Υπουργική Απόφαση που κάνει υποχρεωτική την τηλε-«εκπαίδευση» Ø ΑΜΕΣΗ κατάργηση της τράπεζας θεμάτων –ΑΜΕΣΗ δραστική μείωση της ύλης σε όλες τις τάξεις Προτείνουμε στους συναδέλφους να προβάλουν στους συλλόγους τους τη θέση «η διαδικασία της τηλεκπαίδευσης δεν διασφαλίζει με κανένα τρόπο καθολικότητα στη συμμετοχή, η οποία καθορίζεται από τις συνολικές συνθήκες ζωής των μαθητών στο σπίτι τους και επομένως αποφασίζουμε: α) να μην καταχωρήσουμε απουσίες Α΄ τετραμήνου στο myschool β) να θεωρήσουμε διδαχθείσα ύλη αυτή που αναφέρεται στα βιβλία ύλης δηλαδή ως τις 30/10/20 και γ) να μην καταθέσουμε βαθμολόγηση για το Α' τετράμηνο» ως σκεπτικό για την μη κατάθεση βαθμολογίας.

Εικόνα
  Αντιστεκόμαστε στην επίθεση της τηλε-«εκπαίδευσης» Δεν τη νομιμοποιούμε ως εκπαιδευτική διαδικασία   Μέσα σε λίγους μήνες, η κυβέρνηση έχτισε τη νέα κανονικότητα της επίθεσης στα δικαιώματα των μαθητών χρησιμοποιώντας και το εργαλείο της λεγόμενης τηλε-«εκπαίδευσης». Κόντρα στις αρχικές κυβερνητικές (Μητσοτάκης, Γεραπετρίτης, Κεραμέως) δηλώσεις ότι η « τηλεκπαίδευση χρησιμοποιείται μόνο για να διατηρηθεί η επαφή των εκπαιδευτικών με τους μαθητές » και ότι « αυξάνει τις κοινωνικές ανισότητες στη μόρφωση », η κυβέρνηση προχώρησε στα βαφτίσια της τηλε-«εκπαίδευσης» ως κανονικής εκπαιδευτικής διαδικασίας. Τη χρησιμοποίησε ως απεργοσπαστικό μηχανισμό των μαθητικών καταλήψεων και στη συνέχεια έδωσε εντολή για κανονικό προχώρημα της ύλης, απουσίες και τηλε-διαγωνίσματα. Όταν η πανδημία τελειώσει, το σύστημα και η κυβέρνησή του θα έχουν καταγράψει ένα σημαντικό βήμα ενάντια στα δικαιώματα των μαθητών στις σπουδές και των εκπαιδευτικών στην εργασία ΚΑΙ μέσω της τηλε-«εκπαίδευσης». Οι μαθητές