Αντιδραστική τομή – άγρια ταξική επίθεση σε μαθητές και εκπαιδευτικούς
Για το πόρισμα για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Αντιδραστική τομή – άγρια ταξική επίθεση σε μαθητές και εκπαιδευτικούς Δόθηκε στη δημοσιότητα το τελικό πόρισμα του λεγόμενου Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία. Πρόκειται για μια πρόταση που αποτελεί μια βαθιά αντιδραστική τομή, μια συνολική αντιμεταρρύθμιση με χαρακτηριστικά συνολικής επίθεσης σε μαθητές και εκπαιδευτικούς. Είναι τέτοιας ποιότητας, έκτασης και έντασης οι αλλαγές που επιχειρούνται, οι οποίες μόνο με τη γνωστή αντιμεταρρύθμιση Αρσένη στα τέλη της δεκαετίας του ’90 μπορούν να συγκριθούν. Τι προτείνεται Το Γυμνάσιο γίνεται τετραετές και, σε συνέχεια του διετούς νηπιαγωγείου και του εξατάξιου δημοτικού, ολοκληρώνει την « υποχρεωτική 12χρονη κοινή εκπαίδευση ». Τα Αναλυτικά Προγράμματα στο Γυμνάσιο « δεν προκαθορίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία αλλά δίνουν τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να τα συμπληρώσουν και να τα αναμορφώσουν ». Στο τετραετές Γυμνάσιο θα δίνονται γραπτές ανακεφαλαιωτικές