Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Μαρτίου 7, 2013

Τα σημερινά γεγονότα στην Ιερισσό

http://www.alfavita.gr/arthra/%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%84-%CF%87%CF%84%CF%8D%CF%80%CE%B7%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CE%BA%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%84%CF%83%CE%AC%CE%BA%CE%B9-%CE%BC%CE%B5-%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%83%CE%B5-%CE%B1%CF%85%CE%BB%CE%AE-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CF%80%CF%8C%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B9%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%83%CF%8C-0

Αλίμονό σου δάσκαλε αν αποτύχει ο μαθητής

Εικόνα
Αρθρογράφος:  Χρήστος Κάτσικας Το σχολείο μετατρέπεται σε «μηχανή» αποτελεσμάτων καθώς οι εκπαιδευτικοί θα κρίνονται με βάση τις επιδόσεις των παιδιών, σύμφωνα με τροπολογία  Την Παρασκευή 1 Μάρτη πέρασε ως προσθήκη σε «άσχετο» νομοσχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος ρύθμιση για τη συγκρότηση της Αρχής Διασφάλισης στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Στη ρύθμιση αυτή, ανάμεσα σε άλλα, καθορίζονται ως κριτήρια αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων τα μαθησιακά αποτελέσματα, δηλαδή, οι επιδόσεις των μαθητών. Στο νέο πλαίσιο, οι εκπαιδευτικοί «χρεώνονται» την επιτυχία ή αποτυχία των μαθητών τους και η διοίκηση του σχολείου «χρεώνεται» με τη σειρά της την επιτυχία και την αποτυχία όλων. Δεν είναι, βέβαια, τυχαίο ότι από την επίσημη αξιολόγηση ουσιαστικά «αγνοούνται» ή καταγράφονται τυπικά οι αμέτρητοι κοινωνικοί και εκπαιδευτικοί παράγοντες που επηρεάζουν και συνδιαμορφώνουν την εκπαιδευτική διαδικασία και το εκπαιδευτικό έργο. Κοινω