Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Σεπτεμβρίου 19, 2018

ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΤΑΞΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΉΣ ΠΟΛΙΤΙΚΉΣ

Εικόνα
ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΤΑΞΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΉΣ ΠΟΛΙΤΙΚΉΣ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ-ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΛΗΣ              Η εγκύκλιος του υπουργείου παιδείας για τη διεξαγωγή των εκλογών για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια (Υ.Σ.) στην εκπαίδευση (ΠΥΣΔ(Π)Ε- ΑΠΥΣΔ(Π)Ε- ΚΥΣΔ(Π)Ε) και την κατάθεση ψηφοδελτίων μέχρι 20/9, αποτελεί κάλεσμα ταξικής συνεργασίας και νομιμοποίησης της κυβερνητικής πολιτικής.               Είναι κομμάτι της επιχείρησης συγκάλυψης-απόκρυψης του ρόλου του αστικού κράτους και των μηχανισμών του, ως όργανα ταξικής επιβολής και κυριαρχίας στον κόσμο της εργασίας.             Εντάσσεται στο συνολικό σχέδιο της αστικής τάξης, να συμπληρώνει την ωμή καταστολή και τρομοκρατία ενάντια στον εχθρό λαό, με τ ην κατεύθυνση να ενσωματώσει, να θεσμοποιήσει, να καταστήσει τελικά ακίνδυνη, την αμφισβήτηση,

«Μια νέα αρχή στα ΕΠΑΛ»

«Μια νέα αρχή στα ΕΠΑΛ» Η κλιμάκωση της επίθεσης γίνεται πάντα συνοδεία ωραίων λέξεων Ø       Η πολιτική της αδιοριστίας που τσακίζει κόκαλα και που συνοδεύεται εδώ και χρόνια με σταθερές «δεσμεύσεις» για διορισμούς… του χρόνου. Ø       Τα κενά που συνεχίζουν να υπάρχουν και κάποια από αυτά δεν θα καλυφθούν μέχρι το τέλος της χρονιάς. Ø       Τα «ολιγομελή» (όρος κι αυτός!) που κλείνουν. Κι ας αφορούν μαθητές από Ειδικά Σχολεία, κι ας υπάρχουν αντίστοιχα τμήματα στην άλλη άκρη της Αττικής, κι ας είναι σε νησιά. Ø       Οι ηλεκτρονικές εγγραφές που χρησιμοποιούνται ως μοχλός κεντρικού ελέγχου και περιορισμού των τμημάτων. Ø       Η λεγόμενη «μαθητεία» που ανακυκλώνει την ανεργία καλύπτοντας ελλείψεις σε υπηρεσίες του δημοσίου και νομιμοποιεί στις συνειδήσεις των νέων τη λογική του υπο-υποκατώτατου μισθού. Ø       Η φτωχοποίηση των εκπαιδευτικών, η πλήρης ελαστικοποίηση των εργασιακών μας σχέσεων (πολλά σχολεία, πολλαπλά αντικείμενα), η αξιολόγηση – χειραγώγηση – κατηγορι