Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Σεπτεμβρίου 21, 2020

Μην αφήσουμε τους μαθητές μόνους τους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα

Εικόνα
  ΤΩΡΑ: συνελεύσεις, διαδηλώσεις, ΑΠΕΡΓΙΑ Μην αφήσουμε τους μαθητές μόνους τους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα Με την ψυχολογία του αρπακτικού, το σύστημα και η κυβέρνηση εκμεταλλεύονται από την αρχή της πανδημίας την έκτακτη κατάσταση και επιδίδονται σε  πάρτι επίθεσης  απέναντι στα δικαιώματα μαθητών και εκπαιδευτικών. Κυνηγούν τις συναθροίσεις πάνω από τα εννέα άτομα ενώ  στοιβάζουν μαθητές  σε αίθουσες κλουβιά. Αρνούνται τεστ και δοκιμάζουν στα σχολεία μια μερική  ανοσία αγέλης . Και την ίδια στιγμή ετοιμάζονται για  τη μεγάλη σφαγή των μαθητών μέσω της τράπεζας θεμάτων , της μείωσης εισακτέων και του νόμου που ετοιμάζεται για την τεχνική. Στο «μενού» του συστήματος και οι εκπαιδευτικοί με την  ανεργία  χιλιάδων συναδέλφων που δούλευαν χρόνια ως αναπληρωτές αλλά και με την  αξιολόγηση  – κατηγοριοποίηση και τρομοκράτησή τους. Και βέβαια το τσίρκο της  εξ αποστάσεως «εκπαίδευσης»  για να διευρυνθούν οι ανισότητες στις σπουδές των μαθητών αλλά και για να διαλυθούν πλήρως τα εργασια

Μην αφήσουμε τους μαθητές μόνους τους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα

Εικόνα
  ΔΕΥΤΕΡΑ, 21 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2020 ΤΩΡΑ: συνελεύσεις, διαδηλώσεις, ΑΠΕΡΓΙΑ Μην αφήσουμε τους μαθητές μόνους τους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα Με την ψυχολογία του αρπακτικού, το σύστημα και η κυβέρνηση εκμεταλλεύονται από την αρχή της πανδημίας την έκτακτη κατάσταση και επιδίδονται σε  πάρτι επίθεσης  απέναντι στα δικαιώματα μαθητών και εκπαιδευτικών. Κυνηγούν τις συναθροίσεις πάνω από τα εννέα άτομα ενώ  στοιβάζουν μαθητές  σε αίθουσες κλουβιά. Αρνούνται τεστ και δοκιμάζουν στα σχολεία μια μερική  ανοσία αγέλης . Και την ίδια στιγμή ετοιμάζονται για  τη μεγάλη σφαγή των μαθητών μέσω της τράπεζας θεμάτων , της μείωσης εισακτέων και του νόμου που ετοιμάζεται για την τεχνική. Στο «μενού» του συστήματος και οι εκπαιδευτικοί με την  ανεργία  χιλιάδων συναδέλφων που δούλευαν χρόνια ως αναπληρωτές αλλά και με την  αξιολόγηση  – κατηγοριοποίηση και τρομοκράτησή τους. Και βέβαια το τσίρκο της  εξ αποστάσεως «εκπαίδευσης»  για να διευρυνθούν οι ανισότητες στις σπουδές των μαθητών αλλά και για ν