ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙ... ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙ... ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ. u Ποιος έστησε τα υπηρεσιακά συμβούλια(ΠΥΣΔΕ κλπ); Ήταν κατάκτηση του κινήματος ή επιλογή του συστήματος να ενσωματώσει και να απονευρώσει το κίνημα; u Είναι τα υπηρεσιακά συμβούλια μόνο χώρος ρουσφετιών και αυθαιρεσιών (που είναι) ή κρατικά όργανα επιβολής και νομιμοποίησης της πολιτικής του συστήματος και των κυβερνήσεων του ; u Αν πραγματικά εννοούν -οι δυνάμεις που αναφέρονται στο κίνημα- αυτά που γράφουν, ότι ΜΟΝΟ η μαζική παρουσία των εκπαιδευτικών μπορεί να αλλάξει το τοπίο, γιατί συμβάλλουν με τη συμμετοχή τους στις εκλογές, στην ακύρωση-άρνηση αυτής της ανάγκης; Δεν αντιλαμβάνονται ότι έτσι δεν ανατρέπεται αλλά ενισχύεται η “σιγή νεκροταφείου” που έχει επικρατήσει στον κλάδο και θα συνεχίζει να “αγνοείται” το εκπαιδευτικό κίνημα; u Δεν αντιλαμβάνονται ότι η επιδίωξη “αποκαθήλωσης” των κυβερνητικών-δ