Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Ιουνίου 18, 2020

Μερικές σκέψεις...

Εικόνα
Με αφορμή τη συζήτηση για τις επερχόμενες απολύσεις των συναδέλφων διάφορων ειδικοτήτων θα ήθελα να σχολιάσω δύο πράγματα.Το πρώτο είναι η προσπάθεια των διάφορων ειδικοτήτων να εξαιρεθούν από τη λαίλαπα του υπουργείου να κόψει ώρες μαθημάτων και να οδηγήσει έξω από την εκπαίδευση χιλιάδες αναπληρωτές και υπεράριθμους άλλους τόσους.Δεν είναι συνάδελφοι μου κανένας που να μην είναι απαραίτητος στην εκπαίδευση ή να είναι πιο σημαντικός έναντι άλλων.Για το υπουργείο είμαστε όλοι το ίδιο αναλώσιμοι όπως για κάθε αφεντικό(αντε εργοδότη αν δε σας αρέσει)είναι κάθε εργαζόμενος.Κάποιοι μάλιστα ,αποδεικνύονται τόσο αναλώσιμοι,που δε χρειάζεται να παίρνουν μέτρα προστασίας για τη ζωή τους και θρηνούμε δεκάδες θύματα εργατικών ατυχημάτων.Εργαλεία σε πληθώρα,εύκολο να αντικατασταθούν με βάση την τεράστια ανεργία.Ας αφήνει κάποιους να νομίζουν ότι είναι οι ευνοούμενοι σήμερα(ανάμεσα τους κι εγώ ως ΠΕ06,Αγγλικών.)Κανείς δεν είναι στο απυρόβλητο για αυτό η συζήτηση αυτή δεν έχει νόημα,όπως και

ΑΠΟΧΗ από τη βαθμολόγηση των γραπτών των πανελλαδικών – να γίνουν συνελεύσεις

Εικόνα
ΤΕΤΑΡΤΗ, 17 ΙΟΥΝΙΟΥ 2020 Οι ΕΛΜΕ και η ΟΛΜΕ να καλέσουν σε ΑΠΟΧΗ από τη βαθμολόγηση των γραπτών των πανελλαδικών – να γίνουν συνελεύσεις Με απλά λόγια, είναι ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ – Να μην περάσουν Τα ωρολόγια προγράμματα για Γυμνάσια και Λύκεια που ανακοινώθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας περιορίζουν δραστικά τις ώρες μαθημάτων Κοινωνικών Επιστημών και Οικιακής Οικονομίας, εξαφανίζουν σχεδόν εντελώς τα Καλλιτεχνικά Μαθήματα και μειώνουν τις ώρες Φυσικής, Βιολογίας, Γεωλογίας σε Γυμνάσιο και Λύκειο. Ενώ με την κατάργηση μαθημάτων επιλογής στα ΓΕΛ υπάρχουν ειδικότητες (πχ μηχανικοί) που μένουν με μηδενικό ωράριο.  Και μένει να δούμε τι νέα σφαγή θα γίνει με το νόμο που ετοιμάζεται για την Τεχνική Εκπαίδευση. Με μια απλή υπογραφή, η κυβέρνηση της τροπολογίας της ντροπής και του νόμου – λαιμητόμου, προχωράει στην  ΑΠΟΛΥΣΗ εκατοντάδων συναδέλφων αναπληρωτών , οι οποίοι εργάζονται για χρόνια στη δημόσια εκπαίδευση και πετιούνται ουσιαστικά στο δρόμο. Ταυτόχρονα, δημιουργεί