Οι μάσκες πέφτουν. Προσανατολίζονται σε ολοκλήρωση της ύλης μόνο με εξ αποστάσεως μαθήματα
Οι μάσκες πέφτουν. Προσανατολίζονται σε ολοκλήρωση της ύλης μόνο με εξ αποστάσεως μαθήματα!
Αυτή τη χρονική στιγμή που πρώτα και κύρια απαιτείται οι μαθητές να απαλλαγούν από το άγχος των εξετάσεων και της ύλης, να μείνουν στο σπίτι φροντίζοντας την ασφάλεια και την υγεία τους και των δικών τους η υπουργός Παιδείας σε συνέντευξή της στο in.gr απαντά για το “κακό σενάριο” : “Στην περίπτωση που η πανδημία λάβει ανεξέλεγκτες διαστάσεις και στη χώρα μας τότε πιθανότατα το υπουργείο Παιδείας να αναγκαστεί να προχωρήσει στην πιο ακραία λύση. Σε αυτή, εκτός από την παράταση του σχολικού έτους και τη μετάθεση των εξετάσεων θα αναζητηθεί πιθανότατα φόρμουλα ακόμη και για ολοκλήρωση της ύλης μόνο με εξ αποστάσεως μαθήματα”.
Όχι δεν της ξέφυγε. Τα ίδια γράφονται και σε ανακοινώσεις συντονιστών εκπαίδευσης: “...Ανάλογα δε με τις εξελίξεις, να προχωρήσετε στη διδασκαλία της ύλης που έχει απομείνει.”
Δεν είναι απλά εμπαιγμός, υποκρισία, και επιχείρηση κατασκευής μιας “κανονικότητας” -που όχι μόνο δεν υπάρχει αλλά δεν πρόκειται δυστυχώς να προκύψει και το επόμενο χρονικό διάστημα- αλλά ξεπερνά τα όρια της ...“αντικοινωνικής συμπεριφοράς”.
Αναδεικνύονται επίσης και οι στόχοι της “εξ αποστάσεως διδασκαλίας”. Δεν είναι για να "διατηρηθεί η επαφή" (όπως αθώα και ψυχόπονα δηλωνόταν από το Υπουργείο) αλλά για να "λειτουργούν" τα κλειστά σχολεία! Ποιο καθολικό δικαίωμα στις σπουδές, παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών για λίγους.
Όσοι κριτικά και εποικοδομητικά στέκονται απέναντι στην “εξ αποστάσεως”- πολλοί μάλιστα με “ταξικά” μανιφέστα υποταγής στα κυβερνητικά σχέδια – τι λένε; Τι λένε και κύρια τι θα κάνουν οι ομοσπονδίες και τα σωματεία. Θα εξακολουθούν να νομιμοποιούν την κυβερνητική επίθεση, την ψεύτικη δυνατότητα μιας εκπαίδευσης χωρίς εκπαιδευτικούς;
Γίνεται φανερό πια ότι η μόνη γραμμή που απαντάει με τον καλύτερο τρόπο στην κατάσταση που έχει διαμορφωθεί, χωρίς να ρίχνουμε νερό στο μύλο των αντιδραστικών σχεδίων του συστήματος και της κυβέρνησης είναι η κατεύθυνση που έχουν βάλει από την αρχή οι Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών:
Οι εκπαιδευτικοί είμαστε σε επαφή, είμαστε δίπλα στους μαθητές και στις οικογένειές τους αλλά όχι κάτω από την αιγίδα του υπουργείου και των πλατφορμών που φτιάχνει για να νομιμοποιήσει τις αυριανές τράπεζες θεμάτων, για να προετοιμάσει το έδαφος μιας εκτεταμένης εκπαιδευτικής διαδικασίας χωρίς εκπαιδευτικούς, για να φτιάξει μια ακόμα πιο σκληρή ταξική πραγματικότητα φραγμών.
- Μείωση της ύλης σε όλες τις βαθμίδες και καμία παράταση της σχολικής χρονιάς – ματαίωση προαγωγικών και απολυτήριων εξετάσεων. Τίποτα δεν μπορεί να θεωρηθεί διδαγμένο εξ αποστάσεως.
- Να σταματήσει η υποκριτική κουβέντα για την υποτιθέμενη «αναπλήρωση ύλης» - καμία αναπλήρωση ύλης δεν μπορεί να γίνει.
- Όχι στη νομιμοποίηση της λεγόμενης «τηλε-εκπαίδευσης», όχι στη νομιμοποίηση της αδιοριστίας και του ανταγωνισμού.
Αυτή τη χρονική στιγμή που πρώτα και κύρια απαιτείται οι μαθητές να απαλλαγούν από το άγχος των εξετάσεων και της ύλης, να μείνουν στο σπίτι φροντίζοντας την ασφάλεια και την υγεία τους και των δικών τους η υπουργός Παιδείας σε συνέντευξή της στο in.gr απαντά για το “κακό σενάριο” : “Στην περίπτωση που η πανδημία λάβει ανεξέλεγκτες διαστάσεις και στη χώρα μας τότε πιθανότατα το υπουργείο Παιδείας να αναγκαστεί να προχωρήσει στην πιο ακραία λύση. Σε αυτή, εκτός από την παράταση του σχολικού έτους και τη μετάθεση των εξετάσεων θα αναζητηθεί πιθανότατα φόρμουλα ακόμη και για ολοκλήρωση της ύλης μόνο με εξ αποστάσεως μαθήματα”.
Όχι δεν της ξέφυγε. Τα ίδια γράφονται και σε ανακοινώσεις συντονιστών εκπαίδευσης: “...Ανάλογα δε με τις εξελίξεις, να προχωρήσετε στη διδασκαλία της ύλης που έχει απομείνει.”
Δεν είναι απλά εμπαιγμός, υποκρισία, και επιχείρηση κατασκευής μιας “κανονικότητας” -που όχι μόνο δεν υπάρχει αλλά δεν πρόκειται δυστυχώς να προκύψει και το επόμενο χρονικό διάστημα- αλλά ξεπερνά τα όρια της ...“αντικοινωνικής συμπεριφοράς”.
Αναδεικνύονται επίσης και οι στόχοι της “εξ αποστάσεως διδασκαλίας”. Δεν είναι για να "διατηρηθεί η επαφή" (όπως αθώα και ψυχόπονα δηλωνόταν από το Υπουργείο) αλλά για να "λειτουργούν" τα κλειστά σχολεία! Ποιο καθολικό δικαίωμα στις σπουδές, παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών για λίγους.
Όσοι κριτικά και εποικοδομητικά στέκονται απέναντι στην “εξ αποστάσεως”- πολλοί μάλιστα με “ταξικά” μανιφέστα υποταγής στα κυβερνητικά σχέδια – τι λένε; Τι λένε και κύρια τι θα κάνουν οι ομοσπονδίες και τα σωματεία. Θα εξακολουθούν να νομιμοποιούν την κυβερνητική επίθεση, την ψεύτικη δυνατότητα μιας εκπαίδευσης χωρίς εκπαιδευτικούς;
Γίνεται φανερό πια ότι η μόνη γραμμή που απαντάει με τον καλύτερο τρόπο στην κατάσταση που έχει διαμορφωθεί, χωρίς να ρίχνουμε νερό στο μύλο των αντιδραστικών σχεδίων του συστήματος και της κυβέρνησης είναι η κατεύθυνση που έχουν βάλει από την αρχή οι Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών:
Οι εκπαιδευτικοί είμαστε σε επαφή, είμαστε δίπλα στους μαθητές και στις οικογένειές τους αλλά όχι κάτω από την αιγίδα του υπουργείου και των πλατφορμών που φτιάχνει για να νομιμοποιήσει τις αυριανές τράπεζες θεμάτων, για να προετοιμάσει το έδαφος μιας εκτεταμένης εκπαιδευτικής διαδικασίας χωρίς εκπαιδευτικούς, για να φτιάξει μια ακόμα πιο σκληρή ταξική πραγματικότητα φραγμών.
- Μείωση της ύλης σε όλες τις βαθμίδες και καμία παράταση της σχολικής χρονιάς – ματαίωση προαγωγικών και απολυτήριων εξετάσεων. Τίποτα δεν μπορεί να θεωρηθεί διδαγμένο εξ αποστάσεως.
- Να σταματήσει η υποκριτική κουβέντα για την υποτιθέμενη «αναπλήρωση ύλης» - καμία αναπλήρωση ύλης δεν μπορεί να γίνει.
- Όχι στη νομιμοποίηση της λεγόμενης «τηλε-εκπαίδευσης», όχι στη νομιμοποίηση της αδιοριστίας και του ανταγωνισμού.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου