Τρίτη, 9 Ιουνίου 2015

ΝΑ ΜΗ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΓΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΦΑΙΡΕΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΔΕΣΜΑ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ!




Ποιοι είναι υποψήφιοι διευθυντές στο σχολείο σου; Θα βάλεις για υποδιευθυντής; Ξέρεις αν βγεις, εκλέγεις και τον προϊστάμενο…


Τη στιγμή που τα παραπάνω και άλλα αντίστοιχα, είναι σχεδόν τα μοναδικά ζητήματα που συζητά ο κλάδος μας και εμείς οι εκπαιδευτικοί, συνολικά ο λαός και ο τόπος μας βρισκόμαστε ξανά αντιμέτωποι με νέα βάρη που θα φορτωθούν τις πλάτες μας, με νέα δεσμά που θα αλυσοδέσουν το μέλλον μας.

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΝΕΑΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΣΤΟ ΛΑΟ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Τέσσερις μήνες συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ και τελικά αυτό που έρχεται δεν ήταν η ελπίδα αλλά μια νέα συμφωνία –μνημόνιο. Είναι ο αναμενόμενος σταθμός από τη στιγμή που και η σημερινή συγκυβέρνηση κινείται όπως και οι προηγούμενες στις ράγες της ΕΕ και του ΔΝΤ. «Ανήκομεν στη Δύση», είναι εταίροι και σύμμαχοι μας οι ΗΠΑ-ΕΕ-ΕΚΤ-ΔΝΤ-ΟΟΣΑ δηλαδή όλοι αυτοί οι παράγοντες που έχουν μαυρίσει και συνεχίζουν να μαυρίζουν τη ζωή μας.
Η σκληρή διαπραγμάτευση αποτελεί μια διαρκής συνθηκολόγηση, μια αγωνιώδη προσπάθεια να θέσει η κυβέρνηση ένα όριο στην υποχώρησή της. Το δόγμα «ούτε ρήξη – ούτε υποταγή» της συγκυβέρνησης σημαίνει απλώς υποταγή και δίνει το δικαίωμα σε ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, Ποτάμι να εμφανίζουν την πολιτική της εξάρτησης και της λιτότητας ως μονόδρομο.

(Πρώτη φορά) ΑΡΙΣΤΕΡΑ όπως ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ και
όπως ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ …ΔΕΞΙΑ
Το «Go home Μέρκελ» έγινε συνεχόμενες τηλεδιασκέψεις σε καλό κλίμα, με τη καγκελάριο μάλιστα να νοιάζεται για τις απολυμένες καθαρίστριες!!! Το «ή εμείς ή αυτοί» προσαρμόσθηκε στο «και εμείς και αυτοί» και κυρίως αυτοί. Γιατί τώρα δεν είναι «η ώρα της ανατροπής» αλλά του έντιμου και επωφελούς (για ποιον;;) συμβιβασμού. Το «δεν χρωστάμε, δεν πουλάμε, δεν πληρώνουμε» μετατράπηκε σε …χρωστάμε, και θα «εξυπηρετούμε-ξεπληρώνουμε το χρέος» στο …διηνεκές (αλλά με κάποιες διευκολύνσεις…), θα «αξιοποιούμε» τη δημόσια περιουσία διατηρώντας το ΤΑΙΠΕΔ, και «είναι πατριωτικό να πληρώνουμε» (απίστευτη ακύρωση των αγώνων των πολιτών ενάντια στα χαράτσια) και να διάγουμε «λιτό βίο».
Προεκλογικές δεσμεύσεις μια προς μια, μετατοπίζονται μέρα με τη μέρα, πάντα με δεξιά κλίση. Ο ΕΝΦΙΑ που παραμένει, ο ΦΠΑ που αυξάνεται, οι «δίκαιοι φόροι» που έρχονται για τη συνέχιση της φοροληστείας, το αφορολόγητο όριο που αναζητείται, η αύξηση του κατώτατου μισθού στο μέλλον και υπό διαπραγμάτευση με τους δανειστές, συλλογικές συμβάσεις που νοθεύονται, μέτρα καταπάτησης δικαιωμάτων, το ασφαλιστικό κ.ά. To ξέσκισμα του μνημονίου αποδεικνύεται σχήμα λόγου.
Και οπωσδήποτε συνεχίζουμε ΝΑΤΟικά παραδίδοντας το Αιγαίο στους εμπρηστές του πολέμου, σχεδιάζοντας νέες βάσεις, χορεύοντας με τους δολοφόνους «we are the world», ευελπιστώντας στη στήριξή τους με το αζημίωτο βέβαια (500εκ € για πολεμικό υλικό).

ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΑΛΛΑ …ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ !!
Αυτή είναι χωρίς υπερβολή η απάντηση του Υπ. Παιδείας στα αιτήματα του κλάδου. Οι αυξήσεις στους μισθούς μας, το ξεπάγωμα των μισθολογικών-βαθμολογικών κλιμακίων, τα 28-30αρια τμήματα τα κλεισμένα συγχωνευμένα σχολεία, το αυξημένο ωράριο, τα κενά και οι απαιτούμενοι διορισμοί, οι ελαστικές εργασιακές σχέσεις κα άλλα πολλά παραμένουν ως προβλήματα της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών καθότι το κοστούμι που ράφτηκε για την εκπαίδευση (όπως και για την υγεία) είναι στενό και δεν τα χωρά.
Οι θετικές ρυθμίσεις (επαναφορά των σε διαθεσιμότητα συναδέλφων, αντικατάσταση πειθαρχικού, κατάργηση τράπεζας θεμάτων για τις εξετάσεις) δεν αποτελούν κυβερνητικό έργο αλλά δικαίωση των αγώνων της προηγούμενης περιόδου και έρχονται κουτσουρεμένα καθώς εντάσσονται στις μνημονιακές δεσμεύσεις της κυβέρνησης (πάγωμα μισθών, κινητικότητα, περικοπή διορισμών, κ.ά).
Όσο για το πολυδιαφημισμένο μέτρο της εκλογής Διευθυντών, οι όποιοι Διευθυντές «εκλεγούν» θα κληθούν να διοικήσουν το σχολείο της αδιοριστίας, της περικοπής τμημάτων, της λιτότητας έχοντας καθορισμένο θεσμικό πλαίσιο! Ο δε σύλλογος διδασκόντων, μετατρέπεται σε μηχανισμό αξιολόγησης, για να την υποστεί στη συνέχεια και ο ίδιος μιας και προετοιμάζεται νέα αξιολόγηση με άλλο όνομα.

ΚΕΡΔΙΖΕΤΑΙ Η ΖΩΗ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗ;
Για μια ακόμη φορά διαπιστώνουμε ότι οι ανάσες που χρειαζόμαστε, η καλύτερη ζωή με δικαιώματα στη παιδεία την υγεία την εργασία δεν μπορεί να προκύψει ως αποτέλεσμα διαπραγμάτευσης αλλά αναμέτρησης με αυτούς που μας τη στερούν. Δεν μπορεί να είναι αποτέλεσμα συμβιβασμού αλλά σύγκρουσης με τους εκμεταλλευτές και φορείς της εξαθλίωσης μας, χωρίς αυταπάτες για περιθώρια κατευνασμού. Απαιτείται λοιπόν
  • Να σπάσουμε τα δεσμά του ιμπεριαλισμού παλεύοντας ενάντια στην ιμπεριαλιστική εξάρτηση, κόντρα στην αποδοχή του πλαισίου ένταξης σε ΝΑΤΟ-ΕΕ.
  • Να συμβάλλουμε κόντρα στην (αυτ)απάτη της ανάθεσης της υπόθεσης μας σε «σωτήρες», στην οικοδόμηση ΜΕΤΩΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ και ΠΑΛΗΣ ΕΝΑΝΤΙΑ στην ΕΠΙΘΕΣΗ και την ΕΞΑΡΤΗΣΗ
Σ΄ αυτό το πεδίο διαμορφώνεται ο συσχετισμός δύναμης, μόνο μέσα απ΄ αυτό μπορεί ν΄ αλλάξει η ζωή και το μέλλον μας. Στον αγώνα για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, για να μη περάσει ή νέα συμφωνία παράτασης Δανειακής Σύμβασης – μνημονίων και επιτροπείας ΕΕ και ΔΝΤ. Διεκδικούμε:
  • Δημόσιο Δωρεάν Σχολείο για όλα τα παιδιά. Να καταργηθεί ο αντιδραστικός – αντιεκπαιδευτικός νόμος για το «νέο» Λύκειο. Αγώνας ενάντια στους ταξικούς φραγμούς. Κάλυψη όλων των λειτουργικών αναγκών των σχολείων.
  • Πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς των εκπαιδευτικών. Δημόσια και δωρεάν κοινωνική ασφάλιση - περίθαλψη.
  • Κατάργηση όλου του πλαισίου για την αξιολόγηση. Όχι σε νέα αξιολόγηση με άλλο όνομα.
  • Να καταργηθεί όλο το αντιδραστικό πλαίσιο του πειθαρχικού δικαίου
  • Όλοι οι εκπαιδευτικοί μόνιμοι, με σταθερή εργασία. Κατάργηση όλων των μορφών ελαστικής εργασίας.
  • Κάλυψη των κενών στα σχολεία, με μαζικούς διορισμούς τώρα. Αναγνώριση όλης της προϋπηρεσίας των ελαστικά εργαζόμενων.
  • Άμεση επαναφορά του ωραρίου για όλους, στα προηγούμενα επίπεδα.
  • Να μειωθεί άμεσα ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα. Κανένα τμήμα με περισσότερους από 20 μαθητές.

Και θα τα παλέψουμε όλα αυτά ΜΑΖΙΚΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ και ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ
Με Σωματεία ταξικά και αγωνιστικά - όχι κυβερνητικά και συνδιαχειριστικά.
Συμβάλλοντας στη ριζοσπαστική ανασυγκρότηση του σ.κ.
Δεν έχουμε κανένα λόγο να υποστείλουμε ή να αυτοπεριορίσουμε τις διεκδικήσεις μας. Ούτε να γίνει το κίνημα μια από τις κυβερνητικές συνιστώσες η οποία θα ασκεί εποικοδομητική – συμπληρωματική παρέμβαση, για να της «βάλει μυαλό» ή θα πιέζει για «αλλαγή» πορείας..


                            ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου