ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ – ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ – ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Δε συγκροτούμε «ομάδες αυτοαξιολόγησης»
Οργανώνουμε ένα μεγάλο αγώνα για την ανατροπή διαθεσιμοτήτων – απολύσεων – αξιολόγησης - αυτοαξιολόγησης
Η κυβέρνηση εντείνει τη βάρβαρη επίθεση στους εκπαιδευτικούς οδηγώντας στον καιάδα της ανεργίας –είτε μέσω απολύσεων είτε μέσω «εθελούσιας» παραίτησης-εκατοντάδες από τους συναδέρφους μας που εν μια νυκτί τους είχε βγάλει το καλοκαίρι στη διαθεσιμότητα. Αλλά και στους υπόλοιπους που δεν ξέρουμε καν πόσοι θα είναι, σχεδιάζουν να δώσουν μια παράταση επισφαλούς εργασιακής σχέσης, όπως είναι τα ΙΕΚ/ΣΕΚ και αν και όποτε. Οι αριθμοί είναι στυγνοί όσο και αυτή η πολιτική. 15000 απολύσεις το 2014. Οι παραδοχές τους είναι κυνικές: «Η κατάργηση της μονιμότητας στο Δημόσιο θα πρέπει να αλλάξει και στο Σύνταγμα από την Αναθεωρητική Βουλή» (Κ. Μητσοτάκης ΣΚΑΙ 16-1-14) Επομένως για εμάς τους εργαζόμενους η ανατροπή της πολιτικής των απολύσεων και η διεκδίκηση της μόνιμης και σταθερής δουλειάς είναι πρωταρχικό καθήκον και για τον κλάδο μας δεν τελειώνει στις 22 Μάρτη, όταν τελειώνει η περίοδος της διαθεσιμότητας. Ο κλάδος των 70000 εργαζόμενων οφείλει να δώσει τον οργανωμένο αποφασιστικό απεργιακό αγώνα όχι για να μην απολυθούν οι πρώτοι 500, 1500 ή όσοι θα είναι αλλά ούτε ένας.      
Αυτή θα πρέπει να είναι η κατεύθυνση και μάλιστα στη σημερινή συγκυρία που κυβέρνηση-ΕΕ-ΔΝΤ ανοίγουν ακόμη ένα μέτωπο και μάλιστα κομβικό για το ξετύλιγμα της επίθεσης στην εκπαίδευση. Την αξιολόγηση.
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,
Να μην παίζουμε με τις λέξεις, να μην (υπ)ακούσουμε τις «νουθετήσεις», «ενημερώσεις» και τα σαθρά επιχειρήματα διευθυντών, συμβούλων και όλων των συμπαραστεκούντων στην πολιτική της κυβέρνησης. Να εντάξουμε την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου στην γενικότερη πολιτική του χτυπήματος των εργασιακών και μορφωτικών δικαιωμάτων του λαού. Καμία κίνηση του αντιπάλου δεν μπορεί να ειδωθεί ως θετική τη στιγμή που όλοι ξέρουμε ότι η εκπαίδευση ως θεσμός του κράτους υπηρετεί τις ανάγκες της κύριαρχης τάξης και ιστορικά είναι ραμμένη και κομμένη στα συμφέροντά της και στις ανάγκες της ταξικής αναπαραγωγής και της αναπαραγωγής της κυρίαρχης ιδεολογίας. Άρα και οποιαδήποτε αξιολόγηση σε αυτό το σύστημα θα ενταχθεί σε αυτούς τους σκοπούς. Γι αυτό και προσπαθούν με όποια μορφή να ξεκινήσει η αξιολόγηση, να γίνει το πρώτο βήμα για να επιβάλουν ένα καθεστώς τρόμου στα σχολεία, για να παγιώσουν την κατηγοριοποίησή τους, για να δώσουν άλλοθι στην πολιτική των απολύσεων και της ανατροπής των εργασιακών μας σχέσεων.
Για το πόσο γρήγορα θα προχωρήσει από πλευράς της κυβέρνησης αυτή η διαδικασία, αυτό θα εξαρτηθεί από τις δικές μας αντιστάσεις, τη δική μας αποφασιστικότητα να δώσουμε την πρώτη μάχη –που μας καλεί και η ΟΛΜΕ-αλλά και τον μακροχρόνιο αγώνα που πρέπει να προετοιμάσουμε. Το σίγουρο είναι ότι δεν θα μας αφήσουν στην ησυχία μας. Αυτή τη στιγμή προέχει:
-Να συσπειρωθούμε στα σχολεία και στα σωματεία και σπάζοντας το κλίμα φόβου και τρομοκρατίας που επιβάλλεται-όπου συμβαίνει αυτό- να αρνηθούμε να συμμετέχουμε στη διαδικασία που αν προχωρήσει θα αλλάξει ριζικά το σχολείο των κατακτήσεων του κινήματος που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.
-Να πειστούμε ότι μαζικά έχουμε τους όρους να κερδίσουμε, αρκεί να δώσουμε τη μάχη μέχρι τέλους.
-Όσο για το αν θα κάνουμε σύννομες ή μη σύννομες ενέργειες, υπογράφοντας πρακτικό ή ψήφισμα δυο λόγια μπορούμε να πούμε. α) Η έννοια του νόμου στο σημερινό πλαίσιο –του αστικού κράτους-ουδεμία σχέση έχει με το αίσθημα του δικαίου. Οι απολύσεις είναι νόμος, τα χαράτσια κλπ. Β) Είναι σίγουρο ότι στον πόλεμο που μας έχουν ανοίξει θα είναι αναγκαίο πολλές φορές να πάμε κόντρα στην αστική νομιμότητα. (θυμηθείτε το Μάιο και την επιστράτευση). Γ) Η δύναμή μας σε αυτή τη μάχη θα είναι η διασφάλιση της μαζικής άρνησης. Όσο πιο πολύ το αποφασίσουμε τόσο μεγαλύτερο πολιτικό πρόβλημα θα δημιουργήσουμε και την τρομοκρατία τους θα σπάσουμε.
Όμως εφόσον όλοι δέχονται ότι για την κυβερνητική πολιτική οι απολύσεις και η αξιολόγηση είναι τα επίδικα, τότε πρέπει να είναι ξεκάθαρο για όλους και προς όλους ότι αυτή η μάχη θα πρέπει να πάρει τα χαρακτηριστικά κεντρικής πολιτικής αναμέτρησης του κλάδου με την κυβερνητική πολιτική και επομένως και η ΟΛΜΕ και οι τοπικές ΕΛΜΕ οφείλουν να ανοίξουν το ζήτημα της προετοιμασίας μεγάλου απεργιακού αγώνα.
Μέσα στα σωματεία μας λοιπόν να προετοιμάσουμε επειγόντως ένα μεγάλο απεργιακό αγώνα, να συντονίσουμε από τα κάτω τις κινήσεις μας με όλους τους κλάδους που μπαίνουν στο ντορβά των απολύσεων, με δυο λόγια να ισχυροποιήσουμε τη δική μας πλευρά στην ιστορικών διαστάσεων μάχη που διεξάγεται. Γιατί όλα είναι συσχετισμός δύναμης. Ακούγεται δύσκολο… Είναι δύσκολο. Αλλά είναι η μόνη ρεαλιστική διέξοδος.
·         ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
·         ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ και οι ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
·         ΟΧΙ στην αξιολόγηση και την αυτοαξιολόγηση – Ενάντια στην τρομοκρατία και την κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών
·         ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
deltioake.blogspot.com                                                                                                                                       11/1/2014
 


Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αν προσαρμοστούμε, δεν θα ζήσουμε!

Η κυβέρνηση σου λέει ,γυναίκα μιλα!!

15 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ