ΠΕΡΑΜΑ: Ανταπόκριση από την κινητοποίηση ενάντια στη μετατροπή του ΕΠΑΛ σε «Πρότυπο»

 

ΠΕΡΑΜΑ: Ανταπόκριση από την κινητοποίηση ενάντια στη μετατροπή του ΕΠΑΛ σε «Πρότυπο»

Κινητοποίηση έξω από το ΕΠΑΛ Περάματος πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τετάρτη 2/6, ενάντια στη μετατροπή του σχολείου σε «Πρότυπο». Συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του σχολείου, συνάδελφοι από άλλα σχολεία, εκπρόσωποι φορέων και συλλογικοτήτων. Με  προκήρυξη και σύντομο χαιρετισμό παρέμβηκε και η Λαϊκή Αντίσταση Πειραιά.

Από νωρίς το πρωί οι μαθητές προχώρησαν σε κατάληψη, ανάρτησαν πανό της ΕΛΜΕ εκφράζοντας

έτσι και αυτοί την αντίθεσή τους στη δημιουργία σχολείων «για λίγους κι εκλεκτούς» καθώς και τη διάθεσή τους να αγωνιστούν για να παραμείνει το σχολείο ανοιχτό για όλα τα παιδιά.

Οι εκπαιδευτικοί μετά από συζήτηση αποφάσισαν να μην προχωρήσουν σε πορεία στο κέντρο της πόλης, όπως είχε αρχικά αποφασιστεί, αλλά σε ολιγόλεπτο κλείσιμο του δρόμου.

Φωνάχτηκαν συνθήματα όπως «Βάση εισαγωγής, πρότυπα σχολεία, γκρεμίζουν τη δημόσια και δωρεάν παιδεία»«Δικαίωμα για όλους η δωρεάν παιδεία, όχι στων προτύπων την ψευτοαριστεία»«Κανένας μαθητής έξω απ’ σχολεία, όχι στην κατάρτιση και την ανεργία», «Δωρεάν παιδεία για όλο το λαό, όχι στων προτύπων τον αποκλεισμό» τα οποία αναδεικνύουν την ένταση της επίθεσης τόσο στην παιδεία όσο και στην εργασία, αποκαλύπτουν την απογείωση των ταξικών φραγμών και τους αποκλεισμούς ως αποτέλεσμα των νόμων Κεραμέως και της κυβερνητικής πολιτικής.

Τέλος, αποφασίστηκε παρέμβαση στη λαϊκή αγορά της πόλης αύριο, Πέμπτη 3/6,  πραγματοποίηση σύσκεψης την Κυριακή 6/6, καθώς και ανοιχτή εκδήλωση – συζήτηση στην Πλατεία Ηρώων.

Ο αγώνας πρέπει να συνεχιστεί και να αγκαλιαστεί από το λαό του Περάματος. Το χτύπημα του δικαιώματος στη μόρφωση είναι λαϊκό ζήτημα και ζήτημα πρώτης γραμμής. 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η κυβέρνηση σου λέει ,γυναίκα μιλα!!

Να αυξηθούν οι μισθοί, να παρθούν πίσω οι ανατιμήσεις

Αποφασίζουμε και διατάζουμε!Κανένας δε θα χαλάει τους σχεδιασμούς μιας αντιδραστικής πολιτικής στην εκπαίδευση