Οι εκπαιδευτικοί δε θα συναινέσουμε στην κλιμάκωση της επίθεσης Καμία συμμετοχή στον “Εθνικό Κοινωνικό Διαλόγο” για την Παιδεία Μέτωπο Αντίστασης και Διεκδίκησης μαζί με το λαό
Οι
εκπαιδευτικοί δε θα συναινέσουμε στην
κλιμάκωση της επίθεσης
Καμία
συμμετοχή στον “Εθνικό Κοινωνικό
Διαλόγο” για την Παιδεία
Μέτωπο
Αντίστασης και Διεκδίκησης μαζί με το
λαό
Ο Υπουργός Παιδείας
σε ανοιχτή επιστολή του καλεί τους
εκπαιδευτικούς και τους Συλλόγους
Διδασκόντων να συμμετέχουν στο λεγόμενο
«Εθνικό Κοινωνικό Διάλογο» για την
Παιδεία που οργανώνει το Υπουργείο. Ο
“Διάλογος” γίνεται μια περίοδο που η
κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ καλείται
να αποδείξει στα αφεντικά της ότι είναι
αποτελεσματική και ότι είναι ικανή να
κλιμακώσει την αντιλαϊκή επίθεση χωρίς
σοβαρές αντιδράσεις. Για αυτό και θα
γίνεται καθημερινά πιο αδιάλλακτη, πιο
σκληρή και αντιλαϊκή.
Τα τελευταία χρόνια,
που οι κυβερνήσεις έχουν εξαπολύσει
ανηλεή επίθεση και στο χώρο της
εκπαίδευσης, στρώνονται συνεχώς τραπέζια
διαλόγου. Είναι φανερό πως έχουν ανάγκη
νομιμοποίησης των πράξεών τους και
ταυτόχρονα «πέφτουν γέφυρες» μεταξύ
των διαφόρων παραγόντων του συστήματος.
Όλοι καταλαβαίνουν πως οι αποφάσεις
δεν παίρνονται στα τραπέζια αυτών των
συζητήσεων. Κάθε κυβέρνηση αποφασίζει
για τους νόμους που ψηφίζει, πάντα στα
πλαίσια των δεσμεύσεών της απέναντι
στο σύστημα και τους ξένους δυνάστες
της χώρας. Σωστά, λοιπόν, κάθε διάλογος
χαρακτηρίζεται προσχηματικός.
Αλλωστε. οι “διάλογοι”
που γίνονται τελευταία με τους αγρότες
αποκαλύπτουν το μέγεθος της κοροϊδίας.
Σε αυτή την κοροϊδία θέλουν να στείλουν
οι ΟΛΜΕ – ΔΟΕ τον κλάδο για να σφαγιαστεί
πιο αποτελεσματικά. Αναμενόμενη γραμμή
για παλιούς και νέους κυβερνητικούς
συνδικαλιστές που ερίζουν για χάρη των
κυβερνητικών κομμάτων τους αλλά μια
χαρά συμφωνούν στην ένταση της επίθεσης,
στην αδράνεια και στον εξανδραποδισμό
του κλάδου. Πρέπει να καταγγελθεί
αποφασιστικά η για μια ακόμα φορά
ξεπουληματική πολιτική τους.
Ο Υπουργός Παιδείας
καλεί τους εκπαιδευτικούς λοιπόν σε
«διάλογο». Σε ένα «διάλογο» όπου είναι
δεδομένη η παραπέρα διάλυση των εργασιακών
σχέσεων των εκπαιδευτικών, η αξιολόγηση
και η κατηγοριοποίηση σχολείων και
εκπαιδευτικών, η οικονομική ασφυξία
των σχολείων και των εκπαιδευτικών, η
αδιοριστία, η ένταση των ταξικών φραγμών
στις σπουδές. Ολη, δηλαδή η εργαλειοθήκη
του ΟΟΣΑ, οι κατευθύνσεις της ΕΕ και το
σύνολο των μνημονιακών δεσμεύσεων. Τι
θέλει, λοιπόν, η κυβέρνηση; Επιδιώκει
να δώσει «συμμετοχική» χροιά στην
πολιτική της και με αυτόν τον τρόπο να
τη «νομιμοποιήσει». Να πανηγυρίσει ότι
«τόσες χιλιάδες προτάσεις κατατέθηκαν
από τις οποίες κάποιες έγιναν δεκτές».
Σε αυτό το θέατρο, σε αυτήν την παρτίδα
με σημαδεμένη τράπουλα ΔΕ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ.
Οι
Γενικές συνελεύσεις και τα ΔΣ των ΕΛΜΕ
και των διδασκαλικών συλλόγων να καλέσουν
τους Συλλόγους διδασκόντων και τους
εκπαιδευτικούς να μην καταθέσουν καμία
πρόταση
στο θέατρο του «Εθνικού Κοινωνικού
Διαλόγου» για την Παιδεία, να μη
νομιμοποιήσουν με την οποιαδήποτε
συμμετοχή τους την αντιλαϊκή πολιτική.
Να μη συγκλιθεί σύλλογος για το ζήτημα
αυτό, το γράμμα του Φίλη να μη βρει
παραλήπτες.Στην περίπτωση που διευθυντές
συγκαλέσουν σύλλογο -αν και δεν
υποχρεούνται-μια πρέπει να είναι η
απόφαση. ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΔΕ
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ.
Συνεχίζουμε
τον αγώνα! Οργανωμένα! Αποφασιστικά!
Καταδικάζουμε τη διαδικασία του
«κοινωνικού διαλόγου»! Το μέλλον το
δικό μας και των παιδιών μας θα κριθεί
στους αγώνες και όχι στα τραπέζια της
ήττας και των «διαλόγων» με τους θύτες
μας!
deltioake.blogspot.gr
Φλεβάρης
'16
Aγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών
Πρόταση
προς ΔΣ και Συνελεύσεις για την επιστολή
του Υπουργού Παιδείας
Οι
εκπαιδευτικοί δε θα συναινέσουμε στην
κλιμάκωση της επίθεσης
Καμία
συμμετοχή στον “Εθνικό Κοινωνικό
Διαλόγο” για την Παιδεία
Ο Υπουργός Παιδείας
σε ανοιχτή επιστολή του καλεί τους
εκπαιδευτικούς και τους Συλλόγους
Διδασκόντων να συμμετέχουν στο λεγόμενο
«Εθνικό Κοινωνικό Διάλογο» για την
Παιδεία που οργανώνει το Υπουργείο.
Τα τελευταία χρόνια,
που οι κυβερνήσεις έχουν εξαπολύσει
ανηλεή επίθεση και στο χώρο της
εκπαίδευσης, στρώνονται συνεχώς τραπέζια
διαλόγου. Είναι φανερό πως έχουν ανάγκη
νομιμοποίησης των πράξεών τους και
ταυτόχρονα «πέφτουν γέφυρες» μεταξύ
των διαφόρων παραγόντων του συστήματος.
Όλοι καταλαβαίνουν πως οι αποφάσεις
δεν παίρνονται στα τραπέζια αυτών των
συζητήσεων. Κάθε κυβέρνηση αποφασίζει
για τους νόμους που ψηφίζει, πάντα στα
πλαίσια των δεσμεύσεών της απέναντι
στο σύστημα και τους ξένους δυνάστες
της χώρας. Σωστά, λοιπόν, κάθε διάλογος
χαρακτηρίζεται προσχηματικός.
Ο Υπουργός Παιδείας
καλεί τους εκπαιδευτικούς λοιπόν σε
«διάλογο». Σε ένα «διάλογο» όπου είναι
δεδομένη η παραπέρα διάλυση των εργασιακών
σχέσεων των εκπαιδευτικών, η αξιολόγηση
και η κατηγοριοποίηση σχολείων και
εκπαιδευτικών, η οικονομική ασφυξία
των σχολείων και των εκπαιδευτικών, η
αδιοριστία, η ένταση των ταξικών φραγμών
στις σπουδές. Ολη, δηλαδή η εργαλειοθήκη
του ΟΟΣΑ, οι κατευθύνσεις της ΕΕ και το
σύνολο των μνημονιακών δεσμεύσεων. Τι
θέλει, λοιπόν, η κυβέρνηση; Επιδιώκει
να δώσει «συμμετοχική» χροιά στην
πολιτική της και με αυτόν τον τρόπο να
τη «νομιμοποιήσει». Να πανηγυρίσει ότι
«τόσες χιλιάδες προτάσεις κατατέθηκαν
από τις οποίες κάποιες έγιναν δεκτές».
Σε αυτό το θέατρο, σε αυτήν την παρτίδα
με σημαδεμένη τράπουλα ΔΕ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ.
Καλούμε
τους Συλλόγους και τους εκπαιδευτικούς
να μην καταθέσουν καμία πρόταση
στο θέατρο του «Εθνικού Κοινωνικού
Διαλόγου» για την Παιδεία, να μη
νομιμοποιήσουν με την οποιαδήποτε
συμμετοχή τους την αντιλαϊκή πολιτική.
Συνεχίζουμε
τον αγώνα! Οργανωμένα! Αποφασιστικά!
Καταδικάζουμε τη διαδικασία του
«κοινωνικού διαλόγου»! Το μέλλον το
δικό μας και των παιδιών μας θα κριθεί
στους αγώνες και όχι στα τραπέζια της
ήττας και των «διαλόγων» με τους θύτες
μας!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου