Φτάνει ο εξευτελισμός, ο διασυρμός και η καταπάτηση των εργασιακών μας δικαιωμάτων»

«Φτάνει ο εξευτελισμός, ο διασυρμός
και η καταπάτηση των εργασιακών μας δικαιωμάτων»

Της Χριστίνας Σμαροπούλου*

Κάθε χρόνο οι ίδιες σκέψεις, η ίδια απογοήτευση, το ίδιο «περίμενε»!

Το «περίμενε» του αναπληρωτή, το «κάνε υπομονή γιατί έβαλες λίγες περιοχές»…

 

Και με ποιο δικαίωμα εσύ κύριε Υπουργείο Παιδείας έρχεσαι να πάρεις τις αποφάσεις για τη δικιά μου τη ζωή;

Να διαλέξεις αν θα κάνω μεταπτυχιακό, αν θα αλλάζω σπίτι ανά εξάμηνο και αν θα κάνω σχέση βρε αδερφέ με την οποία θα θέλω ΕΓΩ να ζήσω!

Δικιά μου είναι η ζωή και δικές μου επιλογές! Δε με τρομάζουν πια οι απείρου ουσίας κατηγορίες «είστε τυχεροί που δουλεύετε» ή «το καλοκαίρι κάνετε διακοπές»….

Όποιος είναι νοήμων καλά γνωρίζει πως τυχερός είναι κάποιος  που δουλεύει σπίτι του, οι υπόλοιποι είμαστε μετανάστες, πέντε και έξι χρόνια με μια βαλίτσα στο χέρι να τρέχουμε «όπου υπάρχει ανάγκη»!

Α! Και το καλοκαίρι που λέγαμε όλοι εμείς οι αναπληρωτές είμαστε άνεργοι και όχι μόνο το καλοκαίρι αλλά μέχρις ότου αισθάνεται έτοιμος ο κάθε αξιότιμος υπουργός να ξεκινήσει φάσεις…

Αυτά όμως ήταν απλά, ανεπαίσθητα, οπότε είπαν να βάλουν και λίγη σαντιγί στην τουρίστα μας με την περιβόητη αξιολόγηση…

Και πραγματικά ομολογώ το πόσο διεξοδικά ερευνήθηκαν και δημοκρατικότατα θεσμοθετήθηκαν τα κριτήρια της  καθώς βέβαια ο αποκλειστικός λόγος για τον οποίο γίνεται είναι να επιλεγούν οι καλύτεροι -εντάξει τώρα αν έχουν τελειώσει μια σχολή, αν έχουν δώσει έναν ΑΣΕΠ και έχουν πάρει και κάνα μεταπτυχιακό δεν είναι βαρύνουσας σημασίας- και επουδενί για να κάνουν απολύσεις!

Και άντε να αξιολογείσαι απ” τα παιδιά το κατανοώ καθώς πιο ειλικρινής και αξιοκρατικός κριτής εξ αυτών δεν υπάρχει αλλά απ’ τους συμβούλους και απ” τους γονείς;;;

Αφενός να σκύψω το κεφάλι στα βύσματα και να φιλήσω κατουρημένες ποδιές δεν το δέχτηκα ποτέ! Αφετέρου θα πάω εγώ στο γεωργό να του πω πώς θα σπείρει; Θα πάω στην κομμώτρια να της πω πώς να κουρέψει; Μ” αυτήν τη λογική θα έχουμε μια παιδεία νηστική και γουλί!!!

Δεν ήταν όμως όλα αυτά αρκετά;

Όχι…

Ήρθε η υπουργάρα μας να βάλει το κερασάκι στην τούρτα!!!

Εθελοντισμός κύριοι!!!

Τι κι αν σπούδασες, τι κι αν σπουδάζεις ακόμα- κατά βάση επί πληρωμής- τι κι αν ήδη ρίχνεις την αξιοπρέπειά σου με τα περιβόητα voucher, τρέχοντας από ιδιωτικό σε ιδιωτικό για να γίνεις ο χαμάλης τους μπας και μαζέψεις λίγη προϋπηρεσία, τώρα θα δουλέψεις και εθελοντικά!!!

Εθελοντικά μάλιστα για να συλλέξεις μόρια για τότε που -θα- διοριστείς, πώς άρχισες να διαβάζεις για τότε που -θα- γίνει ο ΑΣΕΠ, ένα τέτοιο πράγμα!

Όχι κύριοι! Φτάνει πια! Φτάνει ο εξευτελισμός, ο διασυρμός και η καταπάτηση των εργασιακών μας δικαιωμάτων!!!

Το επάγγελμά μου το αγαπάω, το λατρεύω και το επέλεξα με όλη μου την καρδιά ανάμεσα σε όλα τα άλλα!

Δούλος όμως δε θα γίνω κανενός!

Προτιμώ να αλλάξω καριέρα, να εγκαταλείψω αυτό που κάνω κι ας τελειώνω το μεταπτυχιακό μου, παρά να χάσω κάθε ρανίδα αξιοπρέπειας!

Και ξέρετε κάτι κύριοι (μη χέσω) υπουργέ και τα τσιράκια σας (αιρετοί και τα τοιαύτα) η δικιά μου αξιολόγηση είναι τα παιδιά που με παίρνουν ακόμα τηλέφωνα και μου λένε να γυρίσω πίσω στο σχολείο, ενώ εγώ είμαι ακόμη άνεργη και «περιμένω»!!!

Περιμένω κυρίως ως που θα φτάσει η κατρακύλα της παιδείας…

 

*          Η Σμαροπούλου Χριστίνα είναι (άνεργη) Εκπαιδευτικός ΠΕ70

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η κυβέρνηση σου λέει ,γυναίκα μιλα!!

15 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ

Να αυξηθούν οι μισθοί, να παρθούν πίσω οι ανατιμήσεις